ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הטבה מפנקת גם לצעירים

חמישה מתחסנים יזכו במיליון דולר כל אחד

מדינת אוהיו שבארה"ב תחלק פרס כספי של מיליון דולר לחמישה אנשים | כל תושב שיתחסן יכנס להגרלה על מיליון דולר, זאת במסגרת הגרלת לוטו שהושקה במטרה לעודד את התחסנות האזרחים

חמישה מתחסנים יזכו במיליון דולר כל אחד
אילוסטרציה צילום: Pixabay

עד כה חוסנו בארה"ב %58.7 מהאוכלוסייה הבוגרת, זאת בעוד שנדבקו במדינה מעל 32 מיליון אנשים – הנתון הגבוה ביותר בעולם.

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הציב יעד לחסן %70 מהאוכלוסייה הבוגרת עד ה-4 ביולי – יום העצמאות האמריקאי. אולם בשבועות האחרונים נרשמה ירידה עקבית במספר המתחסנים ברחבי ארה"ב. ברשויות הבריאות מעריכים כי הסיבה לכך היא הססנות כלפי החיסון בקרב חלקים מהאוכלוסייה.

בניסיון לשכנע את המתלבטים הוצעו שלל הטבות ופינוקים במדינות השונות, כולל בירה ודונאטס (סופגניות) בחינם, כרטיסים לאירועי ספורט ופרסים כספיים, אך באוהיו נראה כי הפרסים המובטחים שוברים שיאים.

"אני יודע שיש שיגידו, דווין, השתגעת לגמרי", כתב המושל ביום שבו הכריז על 5 הגרלות ענק למתחסנים, בסכום של מיליון דולר כל אחת. "הרעיון הזה של הגרלות במיליוני דולרים הוא בזבוז של כסף. אבל למען האמת הבזבוז האמיתי בשלב זה במגפה, כשהחיסונים זמינים לכל מי שרוצה, הוא אנשים שימותו מקורונה".

מושל אוהיו מייק דווין אמר כי רק אזרחים בוגרים שקיבלו לפחות מנה אחת של החיסונים יהיו זכאים להשתתף בהגרלה. המועד של חמש ההגרלות השבועיות המתוכננות ייחשף ב-26 במאי, הוא הוסיף כי המימון להגרלות יגיע מקרנות הסיוע הפדראליות לקורונה.

באוהיו יקיימו גם הגרלה למחוסנים מתחת לגיל 18, אך במקרה הזה הפרס לא יהיה כסף אלא הם יזכו במלגה מלאה לארבע שנים לאחת מהאוניברסיטאות במדינה. מאגר השמות שיכנסו להגרלה יילקח ממרשם הבוחרים, כך לפי דווין.

דחיפה נוספת למאמץ ההתחסנות התקבלה לאחר שהמרכז לפיקוח על מחלות ומניעתן (CDC) העניק אור ירוק לשימוש בחיסון שפיתחו פייזר וביונטק לבני נוער בגילאים 12-15.

חיסון לקורונה אוהיו ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד