י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ממעוף הציפור | צפו

כך נלחמת המשטרה בהפרות סדר ועימותים בעיר יפו

משטרת ישראל שקועה עד למעלה מראשה בהפרות סדר ועימותים מול מתפרעים ערביים | בעיר יפו מצאה המשטרה דרך לבצע ניטור מדוייק אחר החשודים | צפו

כך נלחמת המשטרה בהפרות סדר ועימותים בעיר יפו
התפרעות ביפו צילום: מתוך הסרטון

הותר לפרסם: המשטרה מפעילה "רחפנים" מעל שמי יפו, למניעת הפרות סדר ומעצר חשודים במסגרת פעילות מבצעית לשמירה על שלום הציבור.

במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל נגד פורעי החוק המפרים את הסדר ביפו, מפעילים שוטרי מחוז ת"א כלי טייס בלי מאויש (כטב"מ) בשמי העיר, כחלק מהמענה המבצעי הכולל לשמירה על שלום הציבור ובטחונו.

בתוך כך, בלשי המשטרה מנהלים מעקב ממעוף הציפור אחר חשודים בביצוע עבירות אלימות ומסכנות חיים, כאשר הפעילות הייחודית מהאוויר בשילוב כוחות מבצעיים על הקרקע, מאפשרת מיקוד, זיהוי ומניעת עבירות חמורות, לרבות הצתות, תקיפות וכיו'.

כאמור, עם קבלת דיווח או מידע בדבר חשד לקיומה של עבירה, ממקדת המשטרה את התמונה האווירית לאזור הרלוונטי ומזרימה את כוח המעצר בזמן אמת אל החשוד, ובכלל זה אל נתיב הבריחה או מקום המסתור, עד להשלמת המשימה במהירות ובבטחה.

מצ"ב תיעוד פעילות מבצעית אתמול בשילוב הרחפן המשטרתי, במסגרתה עצרו השוטרים תושב יפו בן 21 בחשד להצתת פחי אשפה בעיר, כאשר הכטב"מ סיפק בזמן אמת את כיוון בריחת החשוד מהזירה ומקום המסתור, עד למעצר מהיר ומדויק.

צפו:

 

משטרת ישראל יפו שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד