י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שחרור מלחצים

60 שניות על טיפול בתא לחץ: באדיבות בטר לייף

והרי החדשות: טיפול בתא לחץ יכול לסייע בהתמודדות עם פצעים סוכרתיים, פציעות ספורט, פיברומיאלגיה, החלמה מניתוחים ועוד. השיטה שהחלה בתור אלטרנטיבה לטיפול בפציעות של צוללנים ועושה שימוש בהזרמת 100% חמצן בלחץ גבוה היא כיום שיטת טיפול שצוברת תאוצה רפואית. טיפול בתא לחץ מסייע בהאצת תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף ובשיפור הביצועים

60 שניות על טיפול בתא לחץ: באדיבות בטר לייף
התעמלות צילום: RF123

כיצד טיפול בתא לחץ קשור לריפוי פצעים סוכרתיים?
נשימה של חמצן טהור בתא לחץ אטום בו הלחץ האטמוספירי גבוה במיוחד מטיבה עם הבריאות. חמצן מרוכז ממריץ ריפוי של הרקמות ומייעל את המאבק בזיהומים וכמו כן, מגביר את כוחה של אנטיביוטיקה ומפחית בצקות ברקמות ואף יכול לשפר יעילות של השתלות עור או טיפול בכוויות קשות.

טיפול בתא לחץ נחקר בהקשר של הטבה במצבים רפואיים שונים כמו למשל בהשפעה החיובית על פצעים סוכרתיים הנפוצים במיוחד בגפיים התחתונות. אספקת החמצן המוגברת לרקמות שנפגעו יחד עם שיפור זרימת הדם מהווה דרך טיפול לפצעים סוכרתיים. ריכוז החמצן הגבוה עד פי 20 יותר מנשימה רגילה יכול להוביל לריפוי מהיר יותר, לעזור בבניית כלי דם חדשים, להיאבק בזיהומים ולייצר רקמה בריאה.

טיפול בתאי לחץ לפצעי ספורט ושיפור ההישגים
ספורטאים רבים כבר גילו את האפקטיביות של תא לחץ בטיפול במקרי פציעות ספורט: מפציעות אורטופדיות ועד זעזוע מוח ופנו לטיפול בתאי לחץ לטיפול בפציעות מפרקים, גידים ורצועות.
החמצן המרוכז בתא הלחץ ממקסם ומעצים את יכולת הריפוי של הגוף ועוזר גם בהפחתת הנפיחות, הכאבים, יכולת משופרת של תאי הדם הלבנים, מניעת זיהומים וקיצור תהליך ההחלמה, כדי שהספורטאים יוכלו לחזור לשגרת האימונים כמה שיותר מהר או יחושו פחות נוקשות במפרק ופחות כאבים בשרירים.
טיפול בתא לחץ יכול גם להעלות את רמת האנרגיה של הספורטאים ולשדרג את הביצועים הספורטיביים, לנקות רעלים ולהגביר את הסיבולת ואת פעילות השרירים.

סובלים מפיברומיאלגיה? נסו טיפול בתא לחץ
מצב בריאותי נוסף בו טיפול בתא לחץ יכול לעזור הוא פיברומיאלגיה, דאבת שרירים שפוגעת בתפקוד ובאיכות החיים וגובה מחיר פיזי ונפשי כבד מהסובלים ממנה.
טיפול בתא לחץ צוטט במחקרים שונים כאמצעי לשיפור התמודדות עם מצב לחץ קשה ובעיות במערכת העצבים הנפוצות בפיברומיאלגיה.
מחקרים שונים הצביעו על כך שהטיפול בחמצן מרוכז בלחץ גבוה יכול להפחית את תסמיניה של דאבת שרירים. בטיפול בתא לחץ הריאות יכולות לאסוף חמצן פי שלושה ממה שאפשר בתנאים של לחץ רגיל והחמצן בלחץ גבוה מטיב עם תסמינים אופייניים לפיברומיאלגיה כמו כאבי ראש, כאבי שרירים ומפרקים, עייפות כרונית ומחקרים הראו שהטיפול עזר לחולי פיברומיאלגיה להפחית את הכאב.

חשוב לבחור טיפול המתבצע בתא לחץ שיש לו אישור אמ"ר של משרד הבריאות ורצוי תא בודד המספק פרטיות מקסימלית וטיפול מותאם אישית. משך הטיפול משתנה ממטופל למטופל בהתאם לרקע הרפואי והצרכים והוא מתאים במגוון רחב של מקרים מפגיעות קרינה דרך פצעים סוכרתיים ועד פיברומיאלגיה.  

*** בטר לייף היא רשת פרטית של מרכזים רפואיים לטיפולי Wellness וטיפולים היפרברים בתאי לחץ.

 

 

לחץ ומתח פצעי לחץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד