י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חוזרים לנפוש

חופשת קיץ חלומית מקומית ומשתלמת

הקיץ חזר אלינו בשעה טובה, והשנה כולנו מחכים אף יותר מבדרך כלל להזדמנות לצאת לחופשה מהנה יחד עם כל המשפחה, לאחר שנה וחצי בהן סדרי החיים במדינה ובעלם השתבשו באופן משמעותי

חופשת קיץ חלומית מקומית ומשתלמת
חופשה חלומית צילום: איה בן עזרי

עונת התיירות כבר כאן ופועלת במלוא הכוח, ומביאה עימה שלל מבצעים והטבות שכדאי להיות מודעים אליהן ולנצלן בצורה טובה. מהן היעדים המומלצים לחופשת הקיץ השנה וכיצד נוכל לארגן חופשה משתלמת במיוחד, גם עבור משפחות רחבות וברוכות ילדים?

אטרקציות ומלונות בצפון במחירי מבצע למזמינים מוקדם

אחת השיטות הטבות ביותר לארגן חופשה מהנה, משתלמת וזולה יחסית, גם עבור משפחות גדולות וברוכות ילדים, היא לתכננן להזמין את החופשה כמה שיותר זמן מראש. גם אם תזמינו עוד באמצע האביב חופשה לסוף הקיץ זה עשוי להספיק, ותוכלו להשיג מבצעים משתלמים במיוחד.

אזור הצפון הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר לחופשות ונופשים בארץ, מסיבות מובנות – מדובר באזור ירוק מלא טבע מרהיב וחיים מסוגים שונים, מקורות מים מרעננים לרוב ושלל פעילויות ואטרקציות שונות אשר יעסיקו ילדים בכל הגילאים, כמו גם את ההורים שלהם... במיוחד במקרה של אזור הכינרת ניתן למצוא שלל מלונות בצפון במחירי מבצע לקיץ, בפרט עבור משפחות גדולות. אם מזמן לא הייתם (וגם אם כן...), אולי השנה הגיע הזמן לחזור לחופשה בלתי נשכחת בכינרת, וליהנות ממלונות מפנקים על המים. שלל חופי הרחצה, כמו גם שמורות הטבע המרהיבות של הצפון יהוו כולם פעילויות פוטנציאליות ומשתלמות במיוחד – במרבית המקרים הן לא עולות כלום (למשל - רחצה בכינרת..), ובמקרים אחרים הן עולות כמה שקלים בודדים לאדם. כלומר – הוצאה נמוכה ביותר בתמורה לשעות רבות של בילוי משפחתי בלתי נשכח, הכולל גם את הכרת הארץ ואתריה השונים.

גם העיר הגדולה יכולה לספק חופשה מפתיעה – מבצעים ומלונות בתל אביב

בעוד האינסטינקט של מרבית המשפחות הוא לצאת מהעיר לחיק הטבע בחופשת הקיץ, במקרים רבים ניתן ואף רצוי גם לגוון מעט, ואולי לצאת פעם לחופשה חלומית באחת מהערים הגדולות של הארץ. כמובן שבירושלים לא חסר מה לראות והיכן לבקר, וכך גם בחיפה ובמספר ערים מעניינות נוספות בארץ, אך לצורך הדוגמה נתמקד כאן בתל אביב – לעיר הגדולה והתוססת של מרכז הארץ יש המון מה להציע עבור כל חופשת קיץ – בין אפם מדובר בחופשה משפחתית, חופשה זוגית או חופשה של מספר משפחות יחדיו.

בתור התחלה, ענף התיירות המפותח של העיר מציע מגוון רחב של מלונות  בתל אביב, כאשר מפאת התחרות החריפה רבים מהם מציעים מבצעים משתלמים ביותר, בפרט עבור קבוצות ומשפחות גדולות.

מלבד למלונות מפנקים במבצעים ניתן ליהנות בתל אביב מאינספור מוקדי עניין ואטרקציות – חוף הים, שלל מוזיאונים ומוקדי תרבות שונים, אתרים היסטוריים רבים מהם ניתן להתרשם ואפילו לא מעט מסורת והיסטוריה יהודית, עבור מי שמתעניין ספציפית בכך.

בקיצור, גם העיר הגדולה עשויה להיות יעד מבטיח לחופשת קיץ חלומית במיוחד, לכם ולכל המשפחה...

היכנסו לרשימת מלונות בתל אביב ולהזמנה אונליין. למעוניינים לנפוש בצפון, היכנסו לרשימת מלונות בצפון ולהזמנה באתר.

חופשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד