י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נתניהו תכנן הסלמה?

הפרשן הבכיר נגד ליברמן: "לקחת בערבון מוגבל"

הפרשן אהוד יערי מבטל את הטענות כאילו ראש הממשלה יצר את ההסלמה וטוען כי שבועיים קודם המבצע בצבא דרשו לתת מכה לחמאס | יערי גם תוקף קשות את יו"ר 'ישראל ביתנו': "לקחת את דבריו בערבון מוגבל"

הפרשן הבכיר נגד ליברמן: "לקחת בערבון מוגבל"
הפרשן אהוד יערי צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

בראיון לתכניתו של אראל סג"ל ברדיו 103 התייחס הבוקר (שלישי) פרשן 'חדשות 12' אהוד יערי לטענה כאילו ראש הממשלה נתניהו יצר את ההסלמה מול חמאס באופן מכוון לצרכים פוליטיים ושלל זאת מכל וכל.

סגל תהה מה דעתו של יערי בנוגע לטענות כאילו נתניהו חיפש את ההסלמה מול חמאס, למרות שראש הממשלה נחשב ככזה שאינו חותר לעימות מול עזה:  "אני לא שותף לתאוריות האלה שכאילו מדובר פה בתכסיסי בחירות", אמר יערי. "אני אף פעם לא מתייחס ברצינות לדברים שמר אביגדור ליברמן אומר, ואני מציע לכולם להתייחס בזהירות מופלגת לכל מה שהוא אומר בכל עניין", הוסיף יערי ותקף את יו"ר 'ישראל ביתנו'.

בנוגע להסלמה אמר יערי: "מה שאני יודע הוא שהייתה דרישה שבועיים קודם הירי לירושלים של מערכת הביטחון לתת מכה לחמאס". לדברי יערי במערכת הביטחון ידעו כי לקראת הרמאדן בחמאס רוצים להסלים את המצב מול ישראל ובשל כך דרשו כבר אז לתת מכת מנע לארגון הטרור.

יערי גם טוען כי האיסור על הערבים הצעירים לשבת במדרגות בשער שכם במה שלכאורה הצית את המהומות באזור, היה טעות מלכתחילה. עוד אמר יערי כי חמאס חשבו שהטילים על ירושלים יצרו הסלמה קלה שתסתיים אחרי מספר ימים והם ירוויחו מכך נקודות, אך ארגון הטרור מעזה לא פילל כי זאת תהיה תגובת ישראל למעשה.

 

 

 

אביגדור ליברמן אראל סגל חמאס שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד