י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לצעוק בדממה? איתן קליינמן! • להאזנה

אמנם זה לא מכבר שמענו את שיר הבכורה - 'עומד להשתנות', אך הזמן דוחק ורגע לפני אלבומו הקרוב של איתן קליינמן הוא מגיש את 'יכולים לצעוק' • גם שיר זה באווירת חודש אלול

לצעוק בדממה? איתן קליינמן! • להאזנה




אחרי סינגל ראשון ("עומד, להשתנות") אנרגטי ומקפיץ, מגיש לנו איתן קלינמן את "יכולים לצעוק" סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שאוטוטו יוצא לחנויות. המילים של "יכולים לצעוק" מתאימות לכל תקופה בחיים ובמיוחד בימי הרחמים והסליחות - "יכולים לצעוק להשם יתברך, בקול דממה דקה, בצעקה גדולה מאוד ושום אדם לא ישמע כלל".

האופן בו מתפתחת המלודיה של השיר "יכולים לצעוק" מפתיע ואם נוסיף לכך את העיבוד בעל הנגיעות האתניות של עמיחי קופל (בוגר מכללת 'הד' למוזיקה עכשווית ובעל תואר במוזיקולוגיה) הרי לפניכם שיר שקט, עוצמתי ונוגע.

קלינמן שעמל בעשר השנים האחרונות על יצירת אלבום הבכורה שלו, מגיש כאן שיר המבאר את אמירתו - "אין רגע בו לא מתנגן שיר כלשהו בראשי", גם לרגעים הפחות פשוטים של צעקת הלב ותפילת הנשמה לבוראה.

"עומד, להשתנות" אלבום הבכורה המסקרן של קלינמן מתוכנן לצאת לחנויות בשבועות הקרובים. לאחר השקת האלבום מתכוון קלינמן לצאת למסע הופעות "אינטראקטיבי" כהגדרתו, בו ישיר משירי האלבום ו"הפתעות נוספות" הוא מוסיף בחיוך צופן סוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד