י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אלפים מתנתקים

סלקום שבתה למען דו-קיום ועוררה זעם ציבורי

לאחר התפרעויות ועימותים בשבוע האחרון ברחבי הארץ, חברת סלקום קראה לעובדיהם לשבות במשך כשעה למען העברת המסר של דו-קיום ושלום: "אל תתנו לקיצוניים לקבוע לנו את סדר היום" | בעקבות כך, ברשתות החברתיות זעמו וקראו: "עוזבים את סלקום"

סלקום שבתה למען דו-קיום ועוררה זעם ציבורי
סניף של סלקום צילום: Lior Mizrahi/Flash90

על רקע השביתה הכללית של רבים במגזר הערבי במשך היום, אחר הצהרים (שלישי) עשרות עובדים בחברת סלקום שבתו במשך כשעה לפי הצעת החברה.

העובדים, אשר מחו בעקבות ההודעה של החברה שקראה להם לנהוג כך, שבתו כדי להעביר את המסר לדו-קיום וכדי להביע תמיכה בקריאות להרגעת הרוחות בין שני הלאומים.

"נפסיק את העבודה לשעה של מחאה. נצא החוצה לעמוד ביחד כולנו - בעד דו-קיום, אחווה ואהבת חינם", כתבו בחברה במודעה, "אל תתנו לקומץ קיצוניים לקבוע לנו את סדר היום. מה שאנחנו עושים היום קובע את המציאות של כולנו מחר".

המודעה שפרסמה החברה, שעליה חתומים אורי פסקל סמנכ"ל משאבי אנוש ומיה יניב יו"ר ועד העובדים, עוררה זעם וכעס ברשתות החברתיות.

הזעם מגיע בין היתר לאחר שכמה מהם קישרו בין המחאה הזו, לבין המחאה של הציבור הערבי נגד מבצע צה"ל נגד חמאס ברצועה וכן "המתקפה על הפלסטינים בירושלים, בשייח ג'ראח ובמסגד אל-אקצא", כך לטענתם.

"‏סלקום מתנתקת מעם ישראל, עם ישראל מתנתק מסלקום", תקף יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ', שהוסיף על קריאות של כמה פעילי ימין להתנתק מסלקום.

חבר הכנסת אופיר סופר, חברו של סמוטריץ׳ למפלגה, תקף: "בושה וחרפה סלקום. במקום להזדהות ולתמוך בתושבי הדרום וחיילי צה"ל, החלטתם לתמוך בשביתה שהיא על מה, על פרעות ביהודים?! תתביישו".

גם יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר תקף: ‏"קורא לכל מכריי: תתנתקו מסלקום. עכשיו. מי שמביע הזדהות עם טרור ושביתות לא ראוי שנקבל ממנו שירות".

סלקום ערביי ישראל שומר החומות שביתה כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד