י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מתקפל נוסף

ראשון ברוטציה: סער בוחן ממשלה עם נתניהו

היום מגיע דיווח לפיו גדעון סער ותקווה חדשה שוקלים הקמת ממשלה עם נתניהו כשסער יכהן ראשון ברוטציה כראש ממשלה ולאחריו ישוב לתפקיד בנימין נתניהו | במפלגה לא מכחישים

ראשון ברוטציה: סער בוחן ממשלה עם נתניהו
גדעון סער/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

התסבוכת הפוליטית: לאחר שהתעקש והוביל קמפיין בחירות שלא לשבת תחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, כעת לקראת ההידרדרות לבחירות חמישיות, סער משנה גישה ובוחן אפשרות להקמת ממשלת תחת בנימין נתניהו.

על פי הדיווחים, סער מודה בשיחות סגורות כי הוא בוחן את האפשרות לפיה הוא יכהן לשנה וחצי הראשונות כראש הממשלה לצד בנימין נתניהו ולאחר מכן ראש הממשלה ישוב לתפקידו והוא ישב תחתיו.

מי שמתווך בין סער לנתניהו הוא יושב ראש הציונות הדתית חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' שקיים מספר שיחות בין הצדדים, והתוצאה לא איחרה לבו. המאמצים יתגברו בעוד 15 ימים עם סיום תקופת המנדט שנמצא כעת בידי יאיר לפיד.

בתקווה חדשה לא הכחישו את הדיווחים ומסרו: "אין מו"מ שמתקיים או הצעה כלשהי שעומדת על הפרק. תקווה חדשה הציגה בבירור את עמדותיה מאז הבחירות פעם אחר פעם לגבי האפשרויות לתמיכתה בהקמת ממשלה: - ממשלה לאומית בראשות אחר. - 'ממשלת שינוי' ובה הסדרים שיאפשרו לה לעמוד על השקפת עולמה".

"גם בכך אין שינוי", הבהירו בתקווה חדשה שהם מתחייבים כי "ככל שתהיה בעתיד התפתחות שתחייב עדכון הציבור - תעשה זאת תקווה חדשה בשקיפות".

דובר הליכוד בתגובה לפרסום: "ראש הממשלה נתניהו עוסק רק במערכה למען ביטחון ישראל וטרם התפנה כלל לעניין הפוליטי. ההודעות מטעם בכירים או מקורבים הם גורמים בלתי מוסמכים שמדברים בשם עצמם בלבד".

גדעון סער מפלגת תקווה חדשה בנימין נתניהו רוטציה בראשות הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד