י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מזדהים עם הטרור"

בן-גביר דורש לפטר את השובתים במגזר הערבי

לאחר שרבים מהעובדים במגזר הערבי השתתפו היום בשביתה במחאה על המבצע בעזה והמהומות עם ערביי ישראל - יו"ר 'עוצמה יהודית' שיגר מכתבים לשר הבריאות ולשרת התחבורה, בהם דרש לפטר את אותם השובתים: "יש להזמינו לשימוע בטרם פיטורין לאלתר" | לאחר מכן נימק: "הם עלולים לבצע מעשים מסוכנים כלפי יהודים"

בן-גביר דורש לפטר את השובתים במגזר הערבי
איתמר בן גביר צילום: וידאו סיטי

על רקע המצב הפוליטי, היום (שלישי) רבים מהחברה הערבית שבתו בכל המגזר התעסוקתי, כמחאה על המלחמה ועל המתקפות, לטענתם, נגד הפלסטינים.

במסגרת השביתה, ערבים חסמו הבוקר את היציאות מהערים והיישובים הערביים, והתרו בתושבים שלא לצאת למקומות העבודה. השביתה כוללת את כל ענפי המשק והתעסוקה, בתי הספר והמגזר הציבורי

בעקבות כך, איתמר בן-גביר, יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת 'הציונות הדתית', שלח מכתבים לשר הבריאות יולי (יואל) אלדשטיין ושרת התחבורה מירי רגב, בהם דרש מהם לפטר את העובדים אשר שבתו, בטענה שזו הזדהות עם הטרור.

"היום הוכרזה שביתה במגזר הערבי", פתח בן-גביר במכתבו לשרים, "בעקבות זאת הודיעו מספר רב של עובדים ערבים על הצטרפותם לשביתת ההזדהות עם הטרור הערבי מעזה ומערי ישראל".

הוא המשיך וטען: "אני פונה אליך, על מנת להתריע שעובדים המזדהים כיום עם הטרור במערכת הציבורית, עלולים לבצע ח"ו מעשים מסוכנים כלפי יהודים".

"לאור זאת, אודה לך על הנחיה חד משמעית, לכל העובדים במערכת הציבורית, שעובד שלא יגיע לעבודה בשל השביתה, נחשב הוא כתומך בטרור ויש להזמין לשימוע בטרם פיטורין לאלתר. לאור זאת, יש למצות עימם את הדין לפני שייגרם ח"ו אסון על רקע לאומני", סיכם.

ערביי ישראל שביתה כללית איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד