י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שני חיילים נפצעו

יום הזעם: אלפים בעימותים בירושלים וביו"ש • צפו

לאחר רגיעה יחסית בערים המעורבות, היום התקיימו מספר הפרות סדר והתפרעויות בבירה וביהודה ושומרון, ואף שני חיילי צה"ל נפצעו לאחר שאש נורתה לעבריהם, במסגרת צעדה שאלפי פלסטינים השתתפו בה | שער שכם: זריקת אבנים ובקבוקי תבערה - המשטרה עצרה 8 חשודים

יום הזעם: אלפים בעימותים בירושלים וביו"ש • צפו
הפרות סדר בבית לחם צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

בעקבות הכרזת יום הזעם ברשות הפלסטינית, היום (שלישי) התקיימו עימותים והתפרעויות בכמה מוקדים בירושלים ויהודה ושומרון, זאת על רקע השביתה הכללית במגזר הערבי.

מוקד מרכזי שבו התקיימו מהומות והפרות סדר, הוא כיכר איו"ש בכניסה לרמאללה, הנמצאת על יד הישוב בית-אל, שם אלפים השתתפו בצעדה פלסטינית, ובעקבות כך כוחות צה"ל הגיעו כדי לשמור על אש קרה את ההתפרעויות.

לאחר כמה רגעים, אש נורתה אל עבר שני חיילי צה"ל, אשר היו במקום והתמודדו עם העימותים, והם השיבו באש אל עבר מקור האש.

שני החיילים נפצעו קל והם פונו להמשך טיפול רפואי לאחר שצוותי רפואה הוזעקו למקום.

עוד מוקד שבו התקיימו עימותים הוא שכונת שייח' ג'ראח, השכונה אשר הייתה בין הראשונות שבה התקיימו מהומות, ושם החלה היום מחאה בהשתתפות מאות מפגינים אשר בה הביעו תמיכה בטרור.

המשטרה, אשר ספגה לפני כמה ימים פצועים באותה שכונה, הגיעה אל שייח' ג'ראח יחד עם לוחמי משמר הגבול, והם החלו לפזר של המפגינים מהמקום תוך שימוש באמצעים.

גם בשער שכם אירעו עימותים והפרות סדר, אשר כללו עימותים עם כוחות המשטרה, ואף אחד מהפורעים הערבים תקף שוטרת, אך היא לא נזקקה לטיפול רפואי.

המתפרעים החלו ליידות אבנים ונורו זיקוקין מכל עבר, ובמהלך פעילות כוחות המשטרה, נעצרו 8 חשודים המעורבים באירוע והם הועברו לחקירה במשטרה.

יהודה ושומרון הפרות סדר יום זעם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד