י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מפסיקים להדחיק את הבעיה

"ראיתי אנשים מסביבי מתמוטטים מעול חיתון הילדים"

מחירי הדירות המאמירים מאלצים אותנו לערוך חשיבה מחודשת בכל הנוגע לרכישת נדל"ן • הכירו את מאיר צבי, האיש שפיצח את השיטה ובעזרתה הצליח לחתן בכבוד מספר ילדים

"ראיתי אנשים מסביבי מתמוטטים מעול חיתון הילדים"
קרקעות בפרדס חנה צילום: יח"צ

הדחקה היא הדרך שלנו להתמודד עם דברים שבעינינו אינם ברי פתרון. במקרים מסוימים היא מסייעת לנו להמשיך בשגרת חיינו ולא להתעכב בקשיים ובזיכרונות לא נעימים, אך במקרים אחרים רצוי דווקא להציף אותם ולשוחח עליהם, על מנת להתגבר עליהם. כך גם הדבר באשר לבעיות עתידיות שאנו נוטים להדחיק ולחשוב שהפתרון יבוא מעצמו.

אחת מההדחקות שהפכה למוכרת במיוחד במגזר החרדי, מגיעה בנוגע לשאלה המטרידה "איך תחתנו את הילדים בעוד מספר שנים?". חלקנו נפתור את השאלה בנפנוף יד ומלמול על חסד ה' ליראיו, אך רובנו נעדיף להתעלם ממנה. להדחיק.

"ראיתי מסביבי אנשים בקהילה שמתמוטטים בגלל עול חיתון הילדים", משתף הרב מאיר צבי (שם בדוי)  מחשובי הקהילה החרדית בנתניה. "חוסר דאגה מהעתיד הוא עוול שאנו עושים לעצמנו ולילדים שלנו. אנו נוטים למכור לעצמנו שהכל יהיה בסדר, על אף שבסופו של דבר המצב ממש לא בסדר".

מאיר צבי החל להתעניין בהשקעות נדל"ן, הנחשבות ליציבות ביותר בשוק הההשקעות הישראלי מאז קום המדינה. "כשחושבים לטווח הארוך, אין ספק שההשקעה בנדל"ן היא הבטוחה ביותר, היא גם מניבה תשואה ענקית ואתה גם יכול ללכת לישון בלילה בשקט, בלי לחשוש ממשברים, תנודות ונפילות פתאומיות של מניות וכדו'"

"אולם גם בתוך השקעות הנדל"ן צריך לדעת במה לבחור", מחדד. "אני השקעתי לפני שנים ברכישת קרקעות בפרדס חנה שעמדו לפני הפשרת בנייה. הבחירה במועצה הזאת הייתה החלטה מושכלת שהתבררה כנבונה. כבר אז היה ניתן להרגיש בביקוש ההולך וגובר למגורים ולהשקעות באזור".

"במהלך הזמן הקרקע שרכשתי קיבלה היתר בניה וקמה לה שכונה ענקית במקום, וברוך ה' מהרווחים הצלחתי לחתן שלושה ילדים, לרכוש להם דירות גדולות ועדיין נותרתי עם עודף נאה", מציין בסיפוק.

מאיר צבי מוסיף כי גם היום למועצה יש לאן לגדול וכי היא נמצאת בפיתוח מואץ. "כיום יש בפרדס חנה כל מה שצריך בשביל מגורים איכותיים. עסקים מובילים פתחו כאן חנויות, יש כאן פארקים, מוסדות חינוך ומקומות בילוי. שיפור עורקי התחבורה בפרדס חנה, הפך אותה לנגישה לכל אזור במרכז הארץ, וניתן להגיע אליה במרחק נסיעה קצר" טוען ומוסיף, "מדובר באזור יפהפה בסמיכות לזכרון יעקב וקיסריה, כך שניתן להבין מה הופך אותו לפופולרי כל כך ומדוע אלפים בוחרים להעתיק מגוריהם לכאן מדי שנה", מפטיר לסיום השיחה.

אם גם אתם רוצים להשקיע את כספכם בצורה נבונה ובטוחה וליהנות מתשואה ענקית, יש לנו בשורה משמחת עבורכם. חברת 'טופ פרדס חנה' המנוהלת על ידי מלכה השקעות, משווקת בימים אלו קרקעות בפרדס חנה, בסמיכות לקניון 'ביג' המוכר. החברה רכשה מספר דונמים של קרקעות המיועדות בעתיד להפשרה והם מוצעים כיום למכירה במחיר אטרקטיבי ושווה לכל נפש. ההשקעה במקום עשויה להיות משתלמת במיוחד תוך מספר שנים שכן הקרקעות מוגדרות כ"קרקע במרקם עירוני" – מה שהופך את הסיכוי להביאה להפשרה לגבוה במיוחד.

אז אם גם אתם רוצים לדאוג לדירות של ילדכם ולהפסיק להדחיק את הבעיה, השאירו כאן פרטים ואנו ניצור איתכם קשר.

*הקרקעות אינן זמינות לבנייה
 

חרדים חתונה פרדס חנה השקעות בנדלן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד