י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המחאה מתרחבת

מועצת בנימין הודיעה על התנתקות מחברת סלקום

ראש המועצה ישראל גנץ פנה למנכ"ל חברת סלקום והודיע לו כי הורה לסיים את התקשרות המועצה עם החברה בשל "הזדהותה עם שביתת אוייבי ישראל" | גנץ קרא גם לתושבים לעשות כך

מועצת בנימין הודיעה על התנתקות מחברת סלקום
מועצת בנימין צילום: באדיבות המצלם

בעקבות הצעד של חברת סלקום להשבתת מערך השירות והצטרפותה באופן סמלי לשביתת ועדת המעקב של ערביי ישראל, פנה ראש מועצת בנימין ישראל גנץ במכתב למנכ"ל חברת סלקום אבי גבאי והודיע לו כי המועצה מבטלת את ההתקשרות השוטפת שלה עם חברת סלקום.

ישראל גנץ כתב למנכ"ל סלקום: "נדהמתי לגלות כי סלקום הצטרפה באופן סמלי לשביתה בה פתחו גורמים עויינים מהחברה הערבית בישראל. להזכירך, השביתה עליה הכריזה ועדת המעקב של הציבור הערבי הינה מחאה על המבצע שמובילה מדינת ישראל ברצועת עזה. היא באה על רקע "המתקפה על הפלסטינים בירושלים, בשייח ג'ראח ובמסגד אל-אקצא", וכן במחאה על "המתקפה על הציבור הערבי בכלל ובערים מעורבות בפרט".

גנץ ציין: "התבלבלתם בחברת סלקום בין אוהב לאוייב, שכחתם מיהו הצד הטוב ומיהו הצד הרע. עם צמד המילים "דו-קיום" אתם מטשטשים את העובדה כי מחבלים ופורעים ערבים קמים בימים אלה על העם היהודי. מדובר באבדן עשתונות ערכי שאני רואה חובה להתנער מהשתייכות אליו."

למועצת בנימין התקשרות שוטפת ונרחבת עם חברת סלקום. וראש המועצה הורה להביא לסיומה.

"על כן, הנחתי את גזברות המועצה להביא לסיום ההתקשרות עם חברת סלקום בהקדם האפשרי. הנחתי גם כן שההתקשרות החדשה תהיה עם חברה שאינה מגלה הזדהות עם פעולות של אוייבי ישראל בעת שאזרחי ישראל נתונים תחת מתקפת טרור ערבי בכמה חזיתות".

גם מנכ"ל החברה לפיתוח בנימין אלדד בן זמרה נקט בצעד דומה והודיע לסלקום על סיום ההתקשרות.

ראש מועצת בנימין הביע תקווה כי גם תושבי בנימין יתנתקו מחברת סלקום: "אני מקווה שגם תושבי בנימין המחוברים לחברת סלקום, ילכו בדרך הזו ויתקשרו עם חברות שאינן מפנות עורף לעם ישראל ולצה"ל בעת לחימה באוייבנו."

גם במועצה האזורית גוש עציון הבהירו: "נצא למכרז חדש לאספקת שירותי תקשורת במקום סלקום, פעלו בחוסר רגישות. מחבלים במשק מבפנים". ראש המועצה שלמה נאמן: "לא מתקבל על הדעת, בזמן שאחינו נמצאים במקלטים, חברה ישראלית מחליטה להצטרף ליום הזעם הערבי"

המועצה האזורית גוש עציון תצא למכרז חדש לאספקת שירותי תקשורת במקום חברת סלקום עימה עובדת המועצה כיום. הדברים באים על רקע החלטת הנהלת ועד עובדי סלקום להשבית את החברה למשך שעה וחצי, ביום בו מציינים הערבים את "יום הזעם" כלפי מדינת ישראל כשברקע טילים נופלים על אחינו בכל רחבי הארץ.

גורמים במועצה אומרים כי חברת סלקום חצתה כל גבול: "נדהמנו לשמוע על שביתת חברת סלקום היום, כביכול לתמיכה בדו-קיום יהודי ערבי. כנראה שבסלקום חיים במציאות מדומה משלה. דו-קיום משמעותו עבודה משותפת לטובת שגשוגה וביטחונה של המדינה שלנו. שביתה ביום בו אויביי ישראל מתגייסים לסייע לחמאס בשעת מלחמה על ידי חבלה במשק מבפנים, היא לא רק חוסר רגישות כלפי הנפגעים שלנו, היא גם אמירה חמורה כלפי המפעל הציוני כולו".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר כי מדובר בהתדרדרות מוסרית מהמעלה הראשונה: "שביתה לדו קיום, אתם השתגעתם? רוצים לייצר סימטריה כשאין ולא הייתה סימטריה? אנחנו מצפים מחברת סלקום שתסייע למשק הישראלי, לא שתזיק לו מבפנים עם שביתות וחיזוק לגרועים שבאויבנו. אנחנו במועצת גוש עציון נעשה את ההפך - נתמוך בכל עובד ערבי שמחרים את השביתה המקוממת ונצא מידית למכרז חדש לאספקת שירותי תקשורת במקום חברת סלקום, עימה אנחנו עובדים היום. סלאמת סלקום - תשבתו בלעדינו!".

סלקום מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד