י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בברכת שר התורה

מאות מגידי השיעורים של 'אחיעזר' התאחדו לכנס קבלת התורה

כנס הוקרה למאות מגידי השיעורים של ארגון אחיעזר מרחבי הארץ נערך בערב חג השבועות. במרכז המעמד ברכתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי 

מאות מגידי השיעורים של 'אחיעזר' התאחדו לכנס קבלת התורה
כינוס מגידי השיעורים של אחיעזר צילום: שוקי לרר

כנס ענק התקיים בערב חג השבועות על ידי ארגון אחיעזר, אשר למעלה משני עשורים מוסיף והולך בהקמת מאות שיעורי תורה לעם שבשדות, בחנויות ומשרדים, בתי חולים ומפעלים, עבור עובדים שעוצרים את מלאכתם ושוקעים בלימוד התורה הקדושה כחלק מסדרי העבודה שלהם, המערך הגדול פועל תוך מסירות נפש של מאות מגידי שיעורים, שמגיעים למסור שיעורים בעשרות מוקדים, הארגון כידוע מתנהל בשנים האחרונות בהנהגת גדולי הדור ובראשם שר התורה הגר"ח קנייבסקי. 

הכנס הגדול התקיים באולמי וגשל בהשתתפות גדולי הדור, ונשאו בו דברים הגר"ש גלאי, הגרב"ד דיסקין, הגר"א טויסיג, שהאריכו על הזכות הגדולה לזכות ולהרבות תורה לאנשים העוסקים במלאכה במשך שעות היום.

שיאו של הכינוס היה כאשר הביא הגרי"ש קנייבסקי מכתב תורה מאביו שר התורה, אשר במרכזו מקדיש בחשיבות לימוד הלכות שביעית לקראת שנת השמיטה, ראשי 'אחיעזר' חילקו לכלל מגידי השיעורים את הספר של אביו על הלכות שביעית עם תוספת חידושי תורה מבנו הגרי"ש קנייבסקי אשר מחולק לפי לימוד יומי, על מנת שילמדו עם אלפי משתתפי השיעורים מכל רחבי הארץ.   

בכינוס נשא דברים ראש עירית בני ברק אברהם רובינשטין אשר עומד עם צוות לשכתו במסירות רבה לימין רבני הארגון יחד עם יצחק פריימן, ראש העיר סיפר בדבריו עד כמה רואה כבר שנים רבות מקרוב את פעילות הקודש של הרבנים שלוקחים מזמנם האישי בין סדרי הכולל לטובת הרבצת תורה.

כמו כן הודה בסיום דבריו להרב הגאון ר' שלמה קניבסקי, נכדו חביבו של שר התורה אשר משמש כמגיד שיעור בכמה וכמה שיעורים יומיים מטעם ארגון אחיעזר.

צפו בגלריה של הצלם שוקי לרר

אחיעזר הרב יצחק שאול קניבסקי הרב חיים קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד