י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בצל הרגיעה

שב"כ הודיע לראש הישיבה: רוצים לחסל אותך

קרוב לחודש לאחר שהותקף על ידי מתפרעים ערבים, הערב דווח כי ראש ישיבת יפו, הרב אליהו מאלי קיבל הודעה בשבת האחרונה מגופי ביטחון של המדינה, לפיה, ישנם איומים על חייו: "ממליצים לא לצאת מהבית" | אך ביום שני, בעיצומו של חג שבועות - החשודים נעצרו

שב"כ הודיע לראש הישיבה: רוצים לחסל אותך
הרב אליהו מאלי צילום: מתוך שידורי כאן 11

על רקע הרגיעה היחסית בערים המעורבות, הערב (שלישי) דווח כי הרב אליהו מאלי, ראש ישיבת יפו, קיבל התראה על כך שיש חשש לחייו.

על פי הדיווח ב'ערוץ 20', הרב מאלי קיבל הודעה מגופי הביטחון במדינת בשבת האחרונה, ולפיה יש חשש לחייו לאחר אינדיקציות שקיבלו, על כך שישנם גורמים אשר רוצים להתנקש בו ולחסל אותו.

"אנחנו ממליצים לך לא לצאת מהבית", אמרו לרב מאלי בהודעה שקיבל מהשב"כ בשבת האחרונה כאמור, ונימקו את המלצתם, "מחשש שיחסלו אותך".

בעקבות ההתראות על כך בשבת, ניידת משטרה הוצבה מסביב לשעון מחוץ לביתו של הרב מאלי, כדי להגן עליו מפני מתפרעים, אם יגיעו, אלא שתוך כדי חג שבועות הרב מקבל הודעה חדשה.

על פי המסר שקיבל, הרב יכול להסתובב חופשי ללא הגנה, בעקבות מבצע של משטרת ישראל וגופי הביטחון, שבו נעצרו החשודים שתכננו לחסלו.

כזכור בחודש שעבר הותקף הרב מאלי באלימות קשה אחרי שהגיע לאזור יחד עם מנכ"ל הישיבה כדי לרכוש דירה עבור המוסד שבראשו הוא עומד. אלא, שאז הגיעו למקום קבוצת בני מיעוטים שככל הנראה המתינו לשעת כושר ותקפו את הרב והמנכ"ל.

חברי הקבוצה הקיפו את השניים, איימו עליהם ואחד הבחורים החל להרביץ ולבעוט במנכ"ל, ושניהם פונו לבית החולים ולאחר כמה ימים שוחררו לביתם.

אליהו מאלי שב"כ ערביי יפו תקיפת רב איומים ברצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד