י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מגיפה ללא שליטה

ביום אחד: חמישים רופאים הודיים מתו מקורונה

מספר ההרוגים היומי בהודו מנגיף הקורונה, מגיע לכ-4400, מנהיגים מקומיים טוענים כי הספירה הרשמית מתעלמת מ"משפחות שלמות שמחוסלות", בנוסף עשרות רופאים מתו מקורונה ביום אחד

ביום אחד: חמישים רופאים הודיים מתו מקורונה
אילוסטרציה צילום: unsplash

חמישים רופאים הודים מתו מקורונה ביום אחד בגל האכזרי של התפרצות הנגיף. התאחדות הרפואה ההודית (IMA) מסרה כי 244 רופאים איבדו את חייהם מהנגיף עד כה במהלך השנה האחרונה. 50 מהם מתו ביום ראשון האחרון.

ביום שני בערב הלך לעולמו נשיא התאחדות הרפואה לשעבר, ד"ר אגוארה, לאחר מאבק ממושך בנגיף הקורונה, כך על פי הודעה מחשבון הטוויטר שלו.

מספר מקרי המוות של רופאים הודים מהנגיף נחשב כמייצג רק חלק מהמספר הכולל של הרופאים ההודים שמתו מהנגיף, מאחר והתאחדות הרפואה מתעדת רק מקרי מוות בקרב 350,000 חבריה. בהודו יש יותר מ-1,200,000 רופאים, כך דיווח ה'דיילי מייל' הבריטי. התאחדות הרפואה מסרה כי רופאים רבים עדיין אינם מחוסנים והם הופכים יותר ויותר פגיעים להידבק בנגיף.

הנתונים שפורסמו ביום שלישי הגיעו כאשר הודו דיווחה על שיא של 4,329 מתים במהלך 24 שעות, כ-23,533 מקרים חדשים נרשמו ביום אחד, מה שמביא את מספר הנדבקים הכולל שנרשם מאז המגיפה ליותר מ-25 מיליון.

פקידים ומנהיגים מקומיים אמרו כי 'משפחות שלמות נמחקו בעקבות המחלה'. נציגים של יותר מ-18 ערים וכפרים אמרו כי היקף המוות ביישובים כפריים אינו מתועד כראוי, ומנין המתים גבוה בהרבה מהמדווח.

קורונה הודו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד