י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יעדים נוספים נפתחים

אחרי הקורונה ואחרי המלחמה: טיסות במחיר של נסיעה לירושלים

מספר יעדים באירופה פותחים את שעריהם לישראלים- המחירים הנמוכים קורצים לתייר הישראלי לחזור לטייל באירופה

אחרי הקורונה ואחרי המלחמה: טיסות במחיר של נסיעה לירושלים
pixabay צילום: pixabay

כמה וכמה יעדים באירופה פותחים את שעריהם לישראלים- המחירים הנמוכים קורצים לתייר הישראלי לחזור לטייל באירופה

אחרי שנת קורונה ותחילת התאוששות ענף התעופה- התחיל מבצע "שומר החומות" שגרם לחברות תעופה רבות לבטל את טיסותיהם לישראל וממנה- ולחזור כמה צעדים אחורה. בעיצומו של המבצע, כמה וכמה מדינות באירופה מכריזות על כניסתם של ישראלים לצורכי תיירות ללא צורך בבידוד כלל וכלל- הודות למבצע החיסונים הנהדר בארץ, ולירידת התחלואה ל-0.

ב "צייד הטיסות" ניתן למצוא מחירים מצחיקים ליעדים הירוקים שישראלים יכולים לטוס ולטייל בהם- כמובן, אחרי שהגזרה הדרומית תירגע וחברות התעופה הזרות ישובו ארצה.

אחרי המחירים הנמוכים של חברת וויז אייר לאבו דאבי (החל מ 67$ לכרטיס הלוך חזור- לא כולל ויזה לאיחוד האמרויות) היום נתפסו ירידות מחיר גם לוינה, אוסטריה, החל מ 18$ לכרטיס הלוך ושוב,  ולונציה, איטליה, החל מ 20$ לכרטיס הלוך ושוב.

 

יש לציין שהמחירים הנמוכים הם לא בכל תאריך כמובן. צריך למצוא את התאריכים המדוייקים של הטיסה הלוך והטיסה חזור כדי לקבל את המחיר הנמוך. בצייד הטיסות ניתן להצטרף ולקבל עדכונים בזמן אמת על ירידות מחיר, כרטיסים מיוחדים, ומבצעים של חברות התעופה וסוכנויות הנסיעות. להצטרפות ולקבלת עדכונים לחץ כאן.

בדרך כלל שיש טיסה במחיר מוזל שכזה- חברות התעופה מקצות מספר מוגבל של כרטיסים למחיר הזה לתחילת או סיום מכירה- הכרטיסים כמובן אוזלים מהר וצריך לתפוס אותם בזמן.

יש לציין שהכרטיסים המוזלים הם כרטיסים לטיסות לואו קוסט. הכרטיס ללא אפשרות ביטול בדרך כלל (אלא אם בטיסה בוטלה ע"י חברת התעופה), הכרטיס לא כולל מזוודה ורוב הכרטיסים גם אינם כוללים טרולי- אלא כוללים תיק גב בלבד לכל נוסע. אבל עדיין גם בהוספת כבודה המחירים נשארים זולים בהחלט :)

עוד ירידות מחיר שנתפסו בצייד הטיסות השבוע, הם טיסות של חברת התעופה הנהדרת של שוויץ "סוויס אייר". סוויס אייר כמובן אינה חברת לואו קוסט בכלל, המטוסים מפוארים והכרטיסים כוללים כבודה מלאה. בצייד הטיסות מצאו טיסות של סוויס אייר לציריך, שוויץ, במחירים מצויינים של 278$ לכרטיס הלוך וחזור בחודשי הקיץ - כולל יולי אוגוסט. מחיר טוב מאוד לעונת הקיץ בחברת תעופה זו.

צייד הטיסות

להצטרפות ולקבלת עדכונים מצייד הטיסות לחץ כאן

 

 

 

טיסות זולות שומר החומות צייד הטיסות מחירי הטיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד