ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024

כך מתמודדת בני ברק עם תקלת החשמל הגדולה בשבתות

הרב יעקב אשר, ראש עיריית בני-ברק, נפגש עם מנהל מחוז דן בחברת החשמל: צריך לתת עדיפות לתיקון תקלות ברחבי העיר לפני כניסת השבת, היות והחברה אינה נכנסת לתיקונים בעיר בשבתות ובחגים

כך מתמודדת בני ברק עם תקלת החשמל הגדולה בשבתות

בפגישה דחופה שקיים הרב יעקב אשר, ראש עיריית בני-ברק עם מר לזר פוקס, מנהל מחוז דן בחב' החשמל - העלה ראש העיר את הצורך לתת עדיפות לתיקון תקלות ברחבי העיר לפני כניסת השבת, הואיל והחברה אינה נכנסת לתיקונים בעיר בשבתות ובחגים.

בפנייתו מוסיף ראש העיר, כי יש צורך גם בבדיקה יסודית של מערכות אספקת החשמל לעיר, כדי להביא לשיפור יסודי במצב הקיים, ובכך למנוע סבל מתושבי העיר, כפי שקרה בשבתות האחרונות.

הרב יעקב אשר, ראש העיר מבהיר שנכון שהתקלות היו בהמוניהן בכל רחבי הארץ, בגלל השרב הכבד השורר וצריכת החשמל שגדלה בהרבה בשל כך, אך יש לזכור, כי בבני-ברק, בגלל הפסקה מוחלטת של פעילות מפעלים ואזורי תעשיה בשבתות ושימוש חלק גדול מאוכלוסיית העיר בגנרטורים פרטיים, יורדת הצריכה מחב' החשמל באורח ניכר בשבתות, ולכן יש צורך בבדיקה יסודית של הסיבה לקריסות החשמל באזורים שונים של העיר.

אשר לטענות חב' החשמל על אי כניסת עובדיה לעיר בשבתות בשל חשש מתושבים, כפי שטענה זו מושמעת גם לגבי האזורים החרדיים בירושלים, הדגיש ראש העיר, כי טענות מסוג זה צריכות להיבדק מול רבנים שיפסקו במקרים מסויימים האם הם כלולים בגדר "פיקוח נפש" וכיצד לפעול בהתאם לכך.

בד בבד, לקראת השבת האחרונה, עמד הרב יעקב אשר, ראש העיר בקשר רציף עם מר לזר פוקס, מנהל המחוז בחב' החשמל, עד סמוך לכניסת השבת, כדי לדאוג שהתקלות שלפני שבת תתוקנה, ואכן הן תוקנו בעקבות זאת, ונותרו התקלות שהיו רק בשבת עצמה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד