י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
סערת 'נאום הטרוריסטים'

רבנים נגד המפכ"ל: "אין הגינות ואין אמת"

על רקע הרגיעה היחסית בערים המעורבות, כמה רבנים בכירים בציונות הדתית מפרסמים מכתב, שבם הם טוענים כי אין הגינות בניסיון לעשות השוואה בין הפרעות של היהודים, לפרעות של הערבים: "אנו קובעים כי אין אמת" | בנוסף דרשו מהממשלה: "לאסוף את כל כלי הנשק הלא חוקיים"

רבנים נגד המפכ"ל: "אין הגינות ואין אמת"
אילוסטרציה. (למצולמים אין קשר לכתבה) צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

מעל לשבוע מאז החלו העימותים והפרעות בערים המעורבות, והיום (רביעי) כמה רבנים בכירים בציונות הדתית החברים באיגוד 'תורת הארץ הטובה', הגיעו לכנס בערים לוד וברמלה.

"אנו קובעים כי אין הגינות ואין אמת בניסיונות לעשות השוואה בין הפרעות של הערבים ביהודים למעשי הגנה של היהודים", טענו הרבנים בביקורת שהופנתה כלפי מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי שכינה את הפורעים משני הצדדים כ"טרוריסטים" ועורר סערה פוליטית.

הרבנים פונים במכתבם לתושבי לוד ורמלה, "אתם השליחים של כל עם ישראל. אתם בשליחות לשמור את הערים הללו בידי עם ישראל, לעתיד ולדורות שיבואו. המגורים בערים הללו יוצרים אתגר גדול יחד עם בניין אישי ולאומי גדולים".

"תוך הראיה של האידאל הגדול והשליחות שנעשית כאן בלוד , רמלה ובשאר הערים בהם מיעוטים רבים, אנו קוראים למשפחות הצעירות להצטרף לגרעינים המקיימים את בניין הארץ במסירות רבה", קראו.

"אנו דורשים מהממשלה והמשטרה כדבר בסיסי מידי לאסוף את כל הנשק הלא חוקי בערים ובכך להוריד במידה רבה את החשש מפגיעות בנפש ולעשות זאת במיידי. תפקיד הממשלה והמשטרה ליצור ביטחון אצל היהודים ולשמור גם על הרכוש. וקוראים לממשלה באופן מידי לעצור את הפורעים ולפרקם מנשקם".

"ברכתנו שלוחה ליושבי הדרום שעל גבם מנהל האויב האכזרי את מלחמתו באומה כולה. יהי ה' עמכם ולא תארע לכם שום פגיעה או נזק לא בנפש ולא ברכוש".

טרור יהודי רבנים דתלים לוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד