י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הבטיחו אבטחה

משגיח כשרות הותקף במוט ברזל על ידי פועל בדואי

לקראת סוף יום העבודה, משגיח כשרות ביקש מפועל בדואי במפעל העופות שבו הוא עובד, שיפסיק לעבוד וילך הביתה, בתגובה הוא תקף את המשגיח עם מוט ברזל | עובד במפעל ל'בחדרי': "היתה הבטחה שתהיה אבטחה - אך שום דבר לא יושם"

משגיח כשרות הותקף במוט ברזל על ידי פועל בדואי
אילוסטרציה צילום: SRAELI TSVIKA, לע"מ

בצל הסלמה הביטחונית והקיטוב שבין יהודים לערבים, היום (רביעי) נרשם אירוע חמור, כאשר משגיח כשרות במפעל עופות בדרום הארץ, הותקף על רקע יום הזעם שהיה אתמול בחברה הערבית.

עובדים במפעל 'עוף עוז' סיפרו ל'בחדרי חרדים', כי הפועל, צעיר מהמגזר הבדואי, תקף את המשגיח לאחר שהאחרון ביקש ממנו לקראת סוף היום להפסיק את העבודה וללכת הביתה, לאור אי שביעות רצונו מאופן עבודתו.

לאחר שהבדואי הצעיר עזב, המנהל שלו החליף אותו בעובד אחר - אך הראשון במקום לצאת מהמפעל, נטל מוט ברזל מבחוץ ושב לתקוף את משגיח הכשרות, שניסה להגן על עצמו עד שעמיתיו הצילו אותו. הוא סובל מפצעים ביד ובגב.

חלק מפצעיו של המשגיח בזרועו.

"היתה הבטחה מצד מנהלי המפעל שתהיה אבטחה מלאה על אנשי הכשרות, מהכניסה של הצומת לישוב, וגם כולל בזמן העבודה - אך שום דבר לא יושם". סיפר אחד מעובדי הכשרות במפעל ל'בחדרי חרדים'.

מהמשטרה נמסר: "מתחקור שוטרים שהגיעו למקום עלה כי אחד העובדים במקום פוטר, עפ"י החשד תקף באמצעות מוט עובד אחר אשר חשד בו כי הביא לפיטוריו וזה נפצע באורח קל. שוטרי תחנת ערוער פתחו בסריקות ועצרו את החשוד, בן 18 תושב שגב שלום".

משגיח כשרות תקיפה אלימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד