ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

מלון כינר גליל מסכם קיץ מלא חוויות

מתנפחים, סוסי פוני, מעגלי מתופפים, פינות חי ותיאטרון בובות היו חלק ממגוון הפעילויות שהשקיע צוות מלון כינר גליל באורחיו • ליאור וייץ מסכם קיץ מלא חוויות עם הזמרים: מידד טסה, שמוליק נדל, אפרים מנדלסון, אודי אולמן ועוד

מופע במלון כינר הקיץ
מופע במלון כינר הקיץ

המוני נופשים גדשו הקיץ את מלון 'כינר גליל' ונהנו ממבחר אטרקציות והפעלות. החום הכבד אשר הניס את הנופשים אל הצפון זימן להם חווית נופש פרושה אל מול חופי הכנרת והרי הגולן כשמידי ערב מקנחים את היום מופעי מוסיקה ובידור.

פארק מתנפחים, סוסי פוני, מעגלי מתופפים, פינות חי ותיאטרון בובות היו חלק ממגוון הפעילויות שהשקיע צוות מלון כינר גליל באורחיו. הילדים כמובן, היו עסוקים מבוקר עד ערב וההורים נהננו מהפעילויות ומילדיהם המתרוצצים על כרי הדשא הירוקים.

הציבור, אשר כבר מכיר את מלון 'כינר גליל' וחוזר שוב מידי שנה עם המשפחות, נהנה מהמשאבים אשר השקיע המלון על מנת להנעים את הזמן ולהעצים את החוויה. ילד הפלא מידד טסה, שמוליק נדל, הזמר אפרים מנדלסון, אודי אולמן, ישראל פרנס והכנר הבינלאומי דניאל אהביאל הצטרפו לשורה ארוכה של מופעים במלון הכל על מנת לאפשר לאורחים נופש עשיר וגם מנוחה לפני החזרה לשגרה. את הקיץ סיכמה שבת פרשת כי תצא והיא היתה עשירה במוסיקה וניגונים אותה ליוו החזן אלי לאופר, הזמר יוני שלמה והמלחין משה לאופר.

אחיקם רמות, מנכ"ל כינר: "השקענו הרבה מחשבה ומשאבים על מנת לעטוף את אורחינו בחוויה ייחודית והציבור שנוהר אלינו מצביע על כך. מיד עם סיום הקיץ אנחנו מתפנים להכין את המלון לימים הנוראים ולחגים הבאים עלינו לטובה שיהיו עמוסים בחזנים והמון הפתעות".

מלון כינר גליל שוכן בצפון מזרח הכנרת בנקודת המפגש שבין הגולן לגליל , מקומו הייחודי מציב אותו במרחק קצר ונוח מהאטרקציות ומסלולי הטיולים המרהיבים של הגליל והגולן. כינר שוכנת לחופה של הכנרת , שביל גישה ישיר מוביל אל החוף .מיקומו הייחודי של המלון מאפשר נגישות גבוהה לאתרים שונים של מורשת והיסטוריה , ארכיאולוגיה וטבע. בנסיעה קצרה במכונית או במבחר כלי רכב השייכים לתחום הספורט האתגרי ניתן להגיע אל שכיות החמדה של הגליל והגולן.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד