י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
7 שנים ביד חמאס

אימו של החייל השבוי: 'אם לא עכשיו, אימתי'

בעקבות מבצע 'שומר החומות', התעוררה שוב הקריאה להשיב את החיילים והאזרחים שעדיין שבויים בעזה, ואימו של הדר גולדין הי"ד, אחד השבויים, אמרה כי אם זה לא יקרה עכשיו, זה לא יקרה לעולם: "עכשיו זה חלון ההזדמנויות" | בנוסף קראה: "לשים את זה על השולחן כדרישה"

אימו של החייל השבוי: 'אם לא עכשיו, אימתי'
אורון שאול והדר גולדין. צילום: באדיבות המשפחות

ברקע הדיווחים על הפסקת אש הצפויה להיכנס לתוקף כבר בימים הקרובים, אתמול (רביעי) התקיימה עצרת מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הקוראת להחזיר את החיילים והאזרחים השבויים בעזה.

בעצרת השתתפו אלפי אנשים, ואף כמה זמרים ואנשי ציבור, אשר כולם קראו פה אחד להציב כדרישה את השבת הבנים לארץ ישראל, הדר גולדין, אורון שאול ואברה מנגיסטו, במגעים מול חמאס.

"עכשיו זה חלון ההזדמנויות", אמרה לאה גולדין, אימו של הדר, בראיון ל'חדשות 12' והמשיכה, "אם זה לא יקרה עכשיו, זה לא יקרה לעולם, כי תיווצר לגיטימציה – שלא צריך להחזיר חיילים בזמן מלחמה".

גולדין ביקרה את ראש הממשלה, אשר מבטיח למשפחות כבר מ-2014 כי ישיב את השבויים: "כשרוצים להכריע את האויב יודעים כל הגברים וכל מקבלי ההחלטות בדיוק מה צריך לעשות. אנחנו לא מעוניינים בפיתולי המילים, אך משחקים איתנו בלי הרף".

"זה הזמן לשים את זה על השולחן כדרישה – כל הזמן הם דורשים מאיתנו ומקבלים. ומי שהמציא את המושג "יתנו – יקבלו", אני לא צריכה ללמד אותו איך לעשות את זה", הוסיפה.

"המסר העיקרי שלנו – 7 שנים מאז שהבנים שלי הלכו להילחם בצוק איתן ורק אחד חזר", קראה אימו של הדר והמשיכה, "7 שנים שהוא בידי האויב ולא מחזירים אותו, מפספסים הזדמנויות בלי סוף, משקרים ומרמים אותנו".

לאחר מכן התייחסה למבצע שבו הדר ושאול נרצחו ונשבו: "'צוק איתן" לא נגמר עד שהשבויים חוזרים. המלחמה הזו שכפו עלינו – היא הזמן שצה"ל יחזיר את החיילים הביתה".

"כל הזמן שואלים אותי מאיפה יש לך כוח. אין לי. האנרגיה שלי מגיעה מכל האמהות של כל החיילים, כי לא כל אמא יכולה לצעוק את הצעקה. אני אלחם על זה, ואין אלטרנטיבה – כי חיילים לא נשארים מאחור", סיכמה.

הדר גולדין אורן שאול אברה מנגיסטו שומר החומות חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד