ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ביקורת מימין

בן-גביר: "אני רוצה לראות את אוחנה שאני מכיר"

ברקע הרגיעה היחסית בהתפרעויות בערים המעורבות, יו"ר 'עוצמה יהודית' קרא לשר לביטחון פנים לחזור להיות מי שהוא מכיר: "אני מצפה ממנו ליזום ולנהל את המדיניות של המשטרה" | בנוסף תקף ברמיזות את המפכ"ל על 'נאום הטרוריסטים': "מאיפה התעוזה לספר שזה שני צדדים"

בן-גביר: "אני רוצה לראות את אוחנה שאני מכיר"
בן גביר צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעוד הוא ממעט להופיע בתקשורת, אתמול (רביעי) השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ספג עוד ביקורת מהימין, כאשר הפעם המבקר הוא יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר.

"אנחנו עושים הנחה לדרג המדיני וגם לאמיר אוחנה", אמר בראיון ל'גלי ישראל' והמשיך, "אמיר ידיד שלי, אבל אני רוצה לראות את אמיר אוחנה שאני מכיר. האמיר שלא היה קורה למפכ"ל לשיחת נזיפה, אלא לשיחת התראה".

"אם אני השר אמיר אוחנה, אני קורא למפכ"ל ואומר: 'יש לך שבוע להוכיח לי שאתה מתנהל אחרת'. אני לא יודע מאיפה התעוזה הזאת לספר לנו שזה שני צדדים. פשוט בושה וחרפה!", הוסיף.

הוא המשיך וקרא לשר לביטחון פנים: "אני אומר לאמיר אוחנה כמה שיותר הם מבקרים אותך, תדע שאתה עושה את העבודה שלך. אני מצפה ממנו ליזום ולנהל את המדיניות של המשטרה".

"אני מדגיש - יש לנו קצינים נפלאים, יש לנו שוטרים מתוקים ויש לנו חיילים מדהימים, השאלה היא רק מי נותן להם את ההוראות, ומי נותן להם את הגב", סיכם.

איתמר בן גביר אמיר אוחנה שומר החומות פורעים ערבים קובי שבתאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד