ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מופע שכזה: כשפרוש לוחץ על מלול שילחץ על שוואקי

אל תשאלו במה עוסקים נציגי הציבור בימים אלו: סגן שר החינוך התקשר לראש עיריית רחובות בכדי לבקש מראש העיר... לבטל מופע של יעקב שוואקי • וגם: מה ענה יעקב שוואקי לגר"ש קוק, שביקש ממנו לבטל את המופע

שוויקי בהופעה. צילום: ישראל ברדוגו
שוויקי בהופעה. צילום: ישראל ברדוגו

נראה כי נציגי הציבור החרדי פתרו את כל הבעיות במגזר ולא נותר להם אלא לטפל בבעיה האחרונה שתביא את חיינו למושלמות של ממש. למי שטרם הבין, נסביר: בימים האחרונים עסוקים מספר נציגים חרדים בביטולי מופעי זמר, כאלה ואחרים.

נו, טוב. לאחר שדאגו לעשרות אלפי דירות, השיגו תקציבי ענק לישיבות ולכוללים, פתרו את בעיית הסמינרים, מה עוד נותר להם לעשות?

אמש (א), בשעת ערב מאוחרת, התקשר סגן שר החינוך מאיר פרוש, ללשכת ראש העיר רחובות, רחמים מלול. בשיחת הטלפון ביקש פרוש ממלול, שידאג לבטל מופע של יעקב שוואקי, המתוכנן להתקיים בעיר.

מלול שפשף עיניים ושאל את פרוש: מה לך ולמופע של יעקב שוואקי לציבור החרדי, ונענה: "ראש עיריית ירושלים משתמש במופע הזה בכדי לעשות מופעים גם בירושלים. הוא אומר: אם מלול, ראש עיר חרדי, נותן לקיים מופע, למה שאני לא אתן?" הסביר פרוש.

אך משום מה, את רחמים מלול ההסבר לא שכנע, והמופע ככל הנראה יתקיים כמתוכנן.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בימים האחרונים התקשר רבה של העיר רחובות, הגר"ש קוק, לזמר יעקב שוואקי, וביקש ממנו שיבטל את המופע בעיר. שוואקי ענה לרב שיש לו היתר המבוסס על פסיקה שנתן הגר"מ פינשטיין, המתיר ערבי שירה מעורבים, אם אין ריקודים, וכי הוא הולך אחר פסיקותיו של הגר"מ פינשטיין בכל העניינים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד