י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הנה היא באה... הרכבת • נסיעה וירטואלית מהנה במיוחד

צוות 'בחדרי חרדים' הצטרף לנסיעה הראשונה של הרכבת הקלה - והתפעם • במהלך הנסיעה שמענו את המנכ"ל מעודד הקמת קרונות מהדרין לציבור החרדי, בחנו את הקרונות, וכעת מזמינים אתכם - הגולשים, להצטרף למסע וירטואלי בקרונות שהולכים ללוות אותנו מהחודשים הקרובים • תמונות ווידאו

הנה היא באה... הרכבת • נסיעה וירטואלית מהנה במיוחד
יצחק לב ארי מהיר חימה

הרכבת הקלה בירושלים, רחוקה מספר חודשים מהנסיעה הראשונה שלה אבל בהנהלה כבר חושבים על התושבים החרדים בעיר ועל הבעיות שיכולות להתעורר בעתיד.

היום (ב') הודיעה החברה הזכיינית של הרכבת הקלה בירושלים, סיטיפס בע"מ כי היא בעד הקצאת קרונות מיוחדים לחרדים ברכבת הקלה בירושלים. על פי בדיקה עם החברה עולה כי הדבר לא נתון להחלטתה הבלעדית.

את ההודעה אמר מנכ"ל החברה, יאיר נווה לאחד הכתבים בנסיעת המבחן שנערכה בירושלים יחד עם קבוצת עיתונאים, שר התחבורה ובכירי החברה והמנכ"ל נווה עצמו.

על פי הדברים, נווה הודיע כי אם הדבר יהיה תלוי בו הוא ידחוף את ההחלטה שאחד לכמה קרונות ברכבת הקלה יהיה קרון במתכונת מהדרין כפי שנהוג באוטובוסים רבים של חברת אגד בירושלים וברחבי הארץ.

יצוין, כי חברת סיטיפס היא הזכיינית והמפעילה של הרכבת הקלה בירושלים שתתחיל את נסיעותיה על פי התכנונים סמוך לפסח שנת 2011.











































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד