י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"כי הם ערבים"

"גזען": סמוטריץ' קורא לא לתקן רמזורים ליד כפרים ערבים

בעוד בערים המעורבות נרשמת רגיעה בהתפרעויות, יו"ר 'הציונות הדתית' סיפר כי נסע בכביש ואדי ערה, והבחין שרוב הרמזורים בצמתים באזור שרופים. סמוטריץ' קרא לשרת התחבורה: "להורות לא לתקן את הרמזורים" | העיתונאי ברוך קרא תקף: "לא היה מבקש להטיל עונש על ישוב יהודי"

"גזען": סמוטריץ' קורא לא לתקן רמזורים ליד כפרים ערבים
בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע הפלונטר הפוליטי, היום (חמישי) יו"ר 'הציונות הדתית' חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' דורש משרת התחבורה שלא לתקן רמזורים הנמצאים בסמוך בסמוך ליישובים ערבים והושחתו על ידי הפורעים. דבריו עוררו זעם וביקורת.

"‏אם אתם נוסעים עכשיו בואדי ערה ורואים שערות עפות זה כי עברתי שם עכשיו ומרטתי את שערות ראשי", צייץ בציוץ מחשבון הטוויטר שלו. "הרמזורים בכל הצמתים שם לא עובדים", מתאר סמוטריץ' את המראה, "הם שרופים, שבורים ונפולים, המרכזיות שרופות, נזקים של עשרות מיליוני שקלים. למרבה האבסורד צוותים של נתיבי ישראל מתקנים אותם עכשיו בכסף שלכם ושלי", כתב בזעם.

לאחר מכן קרא: "‏אני קורא לשרת התחבורה ‎מירי רגב להורות לחברת נת"י לא לתקן את הרמזורים. אולי אם תושבי הישובים והכפרים שהשחיתו את הרמזורים יעמדו בשנים הקרובות שעות כל בוקר בפקקים ביציאה מהישוב הם ילמדו להעריך את ההשקעה של המדינה בהם".

יו"ר הציונות הדתית אמר כי אולי כך "יפסיקו להשחית את התשתיות. לא יתכן שהם ישחיתו ואתם תשלמו!", זעם.

בתגובה לכך, פרשן 'חדשות 13' ברוך קרא תקף והאשים את סמוטריץ׳: ‏"גזען, קווים לדמותו: האם היה מבקש להטיל עונש קולקטיבי על יישוב יהודי שסובל מוונדליזם של חלק מתושביו? ברור שלא".

"ברור גם שלא כל תושבי ואדי ערה תומכים בוונדליזם הזה, ולמרות זאת סמוטריץ׳ מבקש להעניש אותם. למה? כי הם ערבים, כמו הערבים שהשחיתו", הוסיף.

ערביי ישראל שומר החומות בצלאל סמוטריץ'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד