י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקרב על התודעה

נתניהו הציג: איראן שיגרה מל"ט חמוש לעבר ישראל • צפו

ראש הממשלה נועד היום עם שר החוץ הגרמני והפתיע אותו כשהציג בפניו מל"ט שיורט על ידי צה"ל לפני יומיים באזור בית שאן | "בזמן שאנו עסוקים בלחימה, לפני כמה ימים, איראן שלחה מל"ט חמוש לתוך ישראל מעיראק או מסוריה"

נתניהו הציג: איראן שיגרה מל"ט חמוש לעבר ישראל • צפו
נתניהו, שר החוץ הגרמני והמל"ט צילום: קובי גדעון/ לע"מ

ראש הממשלה נתניהו נועד לפני זמן קצר (חמישי) עם שר החוץ הגרמני הייקו מאס במסגרת מאמציו להסביר את הצד הישראלי בסבב מול חמאס. רה"מ הציג לשר הגרמני מל"ט איראני שזוהה והופל באזור עמק המעיינות לפני יומיים. "איראן מספקת את התשתיות שעליהן נשענים ארגוני הטרור".

בתום הפגישה עם שר החוץ הגרמני אמר נתניהו: "הייתה לי פגישה מאוד פרודוקטיבית עם השר מאס מגרמניה. הודיתי על עמדתה הבלתי מעורערת של גרמניה בתמיכה שלה בזכותנו להגנה עצמית. זה מגיע מהלב, ואני לא רק אומר את זה בשם הממשלה אלא בשם עם ישראל. אז תודה לך".

לדברי ראש הממשלה, "בפגישתנו, תיארתי שבעוד שאנו נלחמים בחזיתות שונות, מי שעומדת מאחורי הרבה ממעשי התוקפנות האלה היא איראן. לא רק שאיראן תומכת לחלוטין בג'יהאד האסלאמי בעזה ונותנת לו את כל המימון, היא גם נותנת נשקים לחמאס וגם לחיזבאללה. הם מספקים את התשתיות שעליהן נשענים ארגוני הטרור בפעילותם".

ראש הממשלה התייחס למל"ט האיראני שהופל לפני יומיים בצפון: "בזמן שאנו עסוקים בלחימה, לפני כמה ימים, איראן שלחה מל"ט חמוש לתוך ישראל מעיראק או מסוריה. הכוחות האיראניים שיגרו מל"ט חמוש ,שכוחותינו יירטו בגבול בין ישראל לירדן. אני חושב שזה אומר הכל על הפטרון האמיתי של הטרור במזרח התיכון ובעולם – איראן".

שר החוץ של גרמניה הייקו מאס אמר לראש הממשלה שהוא הגיע כדי לבטא את הסולידריות המלאה של גרמניה עם העם הישראלי. השר אמר לראש הממשלה כי גרמניה מגנה את ההתקפות של חמאס שאחראים להסלמה, וכי לישראל יש את הזכות להגן על עצמה.

בפגישה השתתפו ראש המל״ל מאיר בן שבת, שגרירת גרמניה בישראל ד"ר סוזנה ואזום ריינר ושגריר ישראל בגרמניה ג'רמי יששכרוף.

שומר החומות איראן גרמניה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד