י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מרמלה לבית שמש

העיר לבשה חג: האדמו"ר הגיע לחזק את אימפריית הקירוב

האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא רבה של רמלה הגיע בערב מתן תורה לעיר בית שמש וחיזק את תלמידי הקירוב של 'ושובו' ואת אברכי 'כנסת ישראל' המלווים את בית הספר. סיקור ותיעוד 

העיר לבשה חג: האדמו"ר הגיע לחזק את אימפריית הקירוב
האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא בבית שמש צילום: באדיבות המצלם

התרגשות בשובו בית שמש במעמד קבלת התורה מיוחד ומרגש בראשות האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא רבה של רמלה ובהשתתפות רבנים ואישי ציבור בערב חג השבועות.

המעמד המרומם נפתח בברכת סמנכ"ל רשת שובו הרב דוד איבגי שבירך על הזכות הנדירה בבואו של האדמו"ר שהטריח עצמו בערב חג מתן תורתנו הקדושה לחזק את תלמידי שובו את צוות שובו בית ואת הנהלת הרשת כולנו מתחזקים מבואו של האדמו"ר אמר הרב איבגי.

לאחר מכן נשא דברים קצרים הרה"ג רבי חיים ברונר מראשי מוסדות 'כנסת ישראל' אשר אברכיה מלווים את בתי הספר שובו במסגרת רשת הכוללים של כנסת ישראל, הרב ברונר הזכיר בדבריו את התפעלותם העצומה של רבני הכוללים מרמת הלימוד וההשקעה בתלמידים ברשת שובו, ואת צוות ההוראה המוסר נפש לטובת התלמידים באופן שלא יאמן, וכן העלה על נס את שיתוף הפעולה הפורה בין רשת שובו והנהלתה למוסדות כנסת ישראל.

שיאו של המעמד במשא האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא שאמר בדבריו, כי התרגשות עצומה לו להיות במקום זה בית הספר שובו בית שמש, שובו זה מקום של תורה קדושה אהבת השם ואהבת עם ישראל, וברכה מיוחדת למנכ"ל הרשת הרב גוטרמן הסמנכ"ל הרב איבגי ולצוות בית הספר שובו בית שמש, וכן לאברכים היקרים מהארגון הקדוש 'כנסת ישראל' שאני מכיר באופן אישי את פועלם הרב, האדמו"ר סיים בדבריו כי מי ששייך עם שובו הרי מקשר עצמו למקור הברכה.

לאחר מכן נערך מעמד מיוחד לתלמידי חטיבת הביניים שובו תורה ומדע שנפתחה השנה בבית שמש כהמשך לבית הספר היסודי, לאחר שהאדמו"ר רבי יחיאל בחן את התלמידים בגמרא הביע האדמו"ר התפעלותו מהיקף ידיעת התלמידים ואמר כי מורגש שהתלמידים כבר ראויים למתן תורה, לאחר מכן נשא דברים דברים חבר הכנסת הרב משה אבוטבול שמלווה ועומד לימין רשת שובו שנים ארוכות שהביע את שמחתו והתרגשותו לראות בהקמת הענף החדש בהקמת חטיבת הביניים, ובנש"ק המשפיע הרה"צ רבי ישראל טווערסקי שחיזק ועורר את לב התלמידים לקראת חג מתן תורה, בסיום המעמד זכו התלמידים לברכה אישית.

בהנהלת שובו מציינים כי נשלמים ההכנות לקראת מעמד סיום השס המרכזי לאלפי תלמידי הרשת הצפוי להתקיים בעז"ה בתחילת חודש תמוז במסגרת לימוד הש"ס של אברכי כנסת ישראל ואלפי תלמידי שובו לזכרו של מייסד שובו הגר"א הכהן פאם זצ"ל.

רבי יחיאל אבוחצירא שובו בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד