י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לא היסס"

שלף אקדח: ראש המועצה לכד משליכי אבנים

לאחר שלפני כמה ימים עצר מחבל, ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן הצליח ללכוד היום חוליית מיידי אבנים בכיכר במרכז חווארה | הוא שלף אקדח ועצר אותם בסיוע חיילים שהיו באזור | דגן אמר לאחר האירוע: "עם ישראל ינצח את הטרור"

שלף אקדח: ראש המועצה לכד משליכי אבנים
יוסי דגן צילום: שאולי חיון

בעוד ישראל הולכת לקראת הפסקת אש עם חמאס, היום (חמישי) יו"ר המועצה אזורית שומרון יוסי דגן, עצר חוליית משליכי אבנים, זאת לאחר שלפני יומיים עצר מחבל שניסה לבצע פיגוע.

דגן, אשר היה בדרכו לשריפה שהציתו ערבים מבורין לכיוון יצהר, נסע יחד עם ראש המטה שלו גד דיעי, אך לפתע בכיכר במרכז חווארה, הבחין דגן ברכב המנסה להימלט מחיילים שביקשו לבצע בו בידוק.

דגן הורה לדיעי לחסום את הרכב, קפץ לעברם עם האקדח שברשותו ועצר את החוליה בסיוע החיילים שהיו במקום. לאחר שאלו נעצרו, נמצאו ברשותם אמצעים ליידוי אבנים וגולות לעבר עוברים ושבים.

בין השאר נמצאו: אמצעים לידוי אבנים, רוגטקות, כמות גדולה מאוד של גולות, כפפות חד פעמיות וחם צוואר להסתרת זהותם מציתים, וכן התברר כי לרכב מספר מזויף. כל אלו לימדו על כך שמדובר בחוליית זורקי אבנים מקצוענית, ובעקבות כך ראש מועצת שומרון הזעיק את המשטרה, וזו עצרה את החשודים.

"אנחנו עומדים איתן, כתף אל כתף אל מול הטרור הגובר באזורנו ובכל רחבי הארץ" אמר יוסי דגן והמשיך, "עם ישראל מאוחד וינצח את הטרור בלוד, בעוטף עזה - ובשומרון".

"אני מבקש לחזק את חיילי צה"ל הגיבורים, העומדים יומם וליל על משמרתם ועושים את תפקידם נאמנה", הוסיף

שאולי חיון, תושב השומרון שהיה עד למקרה סיפר: "חזרתי מתפוח לכיוון גב ההר. לפני כיכר הביתות בחווארה
הבחנתי בראש המועצה מחוץ לרכב בחווארה עם נשק, עוצר את חוליית זורקי האבנים. ברגע הראשון לא היה ברור מה האירוע".

"מהר מאוד הבנתי שערבים איימו על החיילים והם לא הגיבו. יוסי דגן והנהג שלו עצרו אותם. רק כשהחיילים הבחינו בנחישות שלו הם הצטרפו ועצרו את החולייה. כתושב אני שמח לראות שראש המועצה לא מהסס ובמעשים מראה איך צריך להתמודד מול הטרור, סיכם.

כזכור בתחילת השבוע, לכד ראש מועצת שומרון דגן, מחבל שניסה להוריד רכב ישראלי מהכביש. דגן ירה באוויר עצר אותו והביא ללכידתו. החשוד עצור במשטרת אריאל, ואמש נתן ראש מועצת שומרון עדות בנושא זה יחד עם ראש המטה שלו גד דיעי שגם הוא נכח באותה שעה במקום.

יוסי דגן יידוי אבנים יהודה שומרון פיגוע אבנים טרור אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד