י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לקראת הפסקת אש?

קמפיין ברגע האחרון: דין שדרות כדין תל-אביב

למרות שהירי עדיין נמשך אל עבר יישובי הדרום, בישראל, כך על פי דיווחים שונים, הולכת לקראת הפסקת אש עם חמאס - אך הערב עיריית שדרות יצאו בקמפיין חדש, אשר טוען כי כדין עירה כדין תל-אביב | אחד התושבים ל'בחדרי': "אנחנו מרגישים מקופחים"

קמפיין ברגע האחרון: דין שדרות כדין תל-אביב
הקפסולות בישיבת ההסדר בשדרות צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר 11 יום מתחילת מבצע 'שומר החומות', הערב (חמישי) עיריית שדרות יצאה בקמפיין הקורא להמשיך במערכה, זאת בעקבות הדיווחים כי תהיה הפסקת אש עם חמאס.

בסלוגן חמש מילים נפוצות: "דין שדרות - כדין תל אביב", כשדין תל אביב מודגש בצבע אדום בוהק, ותמונה של העיר שדרות מלווה בתחתית המודעה.

"אני ואשתי גרים בעיר למעלה מ-5 שנים והתופעה של הקיפוח וההזנחה של תושבי הדרום והעוטף - זה פשוט משהו בלתי נסבל". תיאר דודי, אברך בישיבת ההסדר בשדרות, ל'בחדרי חרדים'.

עוד אמר: "כל חצי שעה-שעה אתה שומע אזעקת צבע אדום, קופץ לך הלב ואתה לא מסוגל ללמוד. עוד פעם ירי, עוד פעם בום, עוד פעם ירוט ועוד פעם נפילה. זה מוציא מהדעת. זה דבר שהוא לא נתפס".

"חמאס התחילו לירות לכיוון תל-אביב והמרכז, וכל המדינה גועשת. זה בטלוויזיה, בתקשורת ובשיח הציבורי - כשנופלים פה כל שני וחמישי רקטות, וכשהכל פה מתפוצץ, זה פשוט משהו אחר", הוסיף.

הוא המשיך: "לא הבנתי למה כששולחים טיל לתל-אביב, אז התגובה היא אחרת כששולחים טיל לשדרות או לעוטף? זה פשוט לא נורמלי ולא הגיוני. אנחנו מרגישים מקופחים, ועוד מדברים על הפסקת אש!".

"תושבי המרכז לא מרגישים מה אנו חווים, היה להם כמה אזעקות והם התבלבלו. הם לא מבינים מה הולך פה. דין שדרות כדין תל-אביב. אנחנו לא יכולים אפילו לצאת להפגין. כל שנייה טיל אחר מרחף מעל ראשנו נמאס", סיכם.

הפסקת אש שומר החומות שדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד