י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שומר החומות

היום ה-11 ללחימה: כ-350 שיגורים ב-12 שעות

במהלך הימים האחרונים, פגע צה"ל בכ-430 מטרות של המערכים הרקטיים של ארגון הטרור חמאס וארגון הטרור גא"פ | החל מהבוקר זוהו 299 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. בנוסף, כ-42 שיגורים נפלו בשטח הרצועה

היום ה-11 ללחימה: כ-350 שיגורים ב-12 שעות
המטחים לעבר אשדוד צילום: חמ"ל דרום

ביום ירושלים התפוצצה המתיחות הביטחונית והפכה ללחימה גלויה שקיבלה את השם 'שומר החומות'. היום (חמישי) היום ה-11 למבצע דיווח דובר צה"ל כי הצבא תקף שורת יעדים במערך הרקטי של ארגוני הטרור ברצועת עזה ביממה האחרונה.

על פי דו"צ החל מהבוקר, תקף צה"ל ברחבי רצועת עזה כ-30 עמדות שיגור ירי רקטות, על-קרקעיות ותת-קרקעיות, חלקן חמושות ומכוונות לעבר שטח ישראל. כמו כן, תקף צה"ל מספר פעילי טרור במהלך שיגור רקטות לעבר שטח ישראל.

בדוברות צה"ל עדכנו כי במהלך הימים האחרונים, פגע צה"ל בכ-430 מטרות של המערכים הרקטיים של ארגון הטרור חמאס וארגון הטרור גא"פ וסיכל מעל ל-20 פעילי מערך הרקטות. היעדים שהותקפו שימשו את ארגוני הטרור לשיגור רקטות לעבר שטח ישראל. בין היעדים משגרי רקטות תת-קרקעיים ועל-קרקעיים, עמדות שיגור רקטות ועמדות לשיגור פצצות מרגמה. תקיפות צה"ל פוגעות ביכולת השיגור של ארגוני הטרור.

ב-12 שעות, החל מהשעה החל מהשעה 07:00 בבוקר ועד לשעה 19:00 בערב, זוהו 299 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. בנוסף, כ-42 שיגורים נפלו בשטח הרצועה. כשלוחמי ההגנה האווירית יירטו כ-90% מהשיגורים במהלך היום.

שיגור רקטות ירי רקטות תקיפה בעזה שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד