י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הזיגזוג שהוזיל את המחיר

בגוש השינוי לא מחכים לבנט - “איבדו אמון“

אחרי שהפרשנים ספדו לממשלת השינוי לאחר שבנט פרש מהמשא ומתן על רקע המבצע הצבאי בדרום, חוזרים הקולות כי בנט עשוי לנצל את עשרת ימי המנדט שנותרו ליאיר לפיד ולנסות לשוב לזרועות מחנה השינוי | אלא ששם לא ממהרים לחבק אותו באותה מידה כבראשונה ומורידים את המחיר

בגוש השינוי לא מחכים לבנט - “איבדו אמון“
נפתלי בנט/יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אמש שבר ח"כ נפתלי בנט שתיקה בקרב פעילי מפלגתו ואמר בהקלטה שפרסם בקבוצת וואטסאפ כי רק עם שוך הלחימה הוא צפוי להביע את עמדתו הפוליטית, האם בכוונתו לוותר על האפשרות של הקמת ממשלת שינוי כפי שדווח בשבוע שעבר, אך מאז קולו לא נשמע.

״אנחנו כרגע עדיין במלחמה ובחרתי שלא להתבטא בעניינים הפוליטיים עד לתום המערכה, צריך לגבות את הממשלה וצה"ל בעניין הזה אין קואליציה או אופוזיציה״, אמר בנט בהקלטה לפעילים. לדבריו, "ברגע שהמערכה תגמר אתבטא בצורה חדה וברורה, חשוב לי שתבינו את הרציונל של הדיונים".

הערב דווח ב'חדשות 12' כי גם אם נפתלי בנט יבקש לשוב לגוש השינוי, הוא כבר לא יתקבל שם בזרועות פתוחות ועם אותה הצעה לכהן כראש הממשלה בשנה וחצי הראשונות, כפי שהוצע לו עד כה.

הכתבת דפנה ליאל ציטטה בכירים בגוש השינוי שאמרו כי הם 'אבדו את אמונם במנהיגותו של נפתלי בנט', כשהם מזמינים אותו לשוב לגוש בתמורה לשר בכיר בממשלה תחת יאיר לפיד.

על פי הדיווח, הסיבה לשינוי במחנה ה'רק לא נתניהו', הוא משום שגם במקרה ובנט ישוב למחנה השינוי, הוא יגיע עם פחות חברי כנסת, כאשר ח"כ עמיחי שיקלי כבר הודיע כי לא יתמוך בממשלת שינוי וכך גם דיווחים כי איילת שקד פעלה נגד הקמת ממשלה זו.

נפתלי בנט ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד