ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אחרי סיום המבצע

"הגיע זמנו ללכת" • לפיד מסיר הכפפות ותוקף את נתניהו

בעודו מחזיק במנדט להרכבת הממשלה ב-12 הימים שנותרו לו ולאחר שלאורך המבצע הקפיד שלא לבקר את הממשלה על פעולותיה יאיר לפיד חוזר לנשוך: "ניכרת חולשתו של ראש הממשלה", הוא טוען הבוקר ומוסיף כי "כשלונותיו של נתניהו משתערים ממירון עד עזה"

"הגיע זמנו ללכת" • לפיד מסיר הכפפות ותוקף את נתניהו
לפיד/נתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/הדס פרוש, פלאש 90

אחרי ששמר על ממלכתיות לאורך המבצע וגיבה את הממשלה בכל החלטותיה, הבוקר (שישי) יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד מסיר את הכפפות, ויוצא למתקפה ישירה כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"מערכת הבטחון, ובראשה שר הבטחון הרמטכ״ל וחיילי צה״ל ניהלו מערכה צבאית איכותית, מדויקת ומוסרית", שיבח את המערכת הביטחונית ועבר למתקפה על נתניהו, "לצדם ניכרת חולשתו של רה"מ ללא מדיניות, ללא אחריות, ובלי שום אסטרטגיה".

"אזרחי ישראל ובעיקר אזרחי העוטף ספגו אש כבדה, ולא קיבלו בתמורה שום הישג או שינוי מציאות. כשלונותיו של נתניהו משתרעים ממירון עד עזה, מהר הבית עד לוד. הגיע זמנו ללכת", כך כתב בטוויטר

לפיד מחזיק במנדט להרכבת הממשלה למשך 12 הימים הבאים ונראה כי סיכויו להרכיב ממשלה קלושים, לאחר שנפתלי בנט ברח במהלך המבצע מרעיון ממשלת השינוי.

עם זאת פרשנים שונים מעלים ביממה האחרונה אפשרות שהמהלך של נפתלי בנט היה מתוכנן בכדי להסיר מעליו את הביקורת מימין תוך כדי מערכה צבאית ואפשר שיחזור לנהל משא ומתן עד הרגע האחרון עם יאיר לפיד בכדי לשפר עמדות ותנאים.

לצד זאת דווח אמש ב'חדשות 12' כי בגוש השינוי כבר לא מאמינים ולא סומכים על יושרתו של נפתלי בנט אחרי הזיגזג שביצע והראה את חולשתו תוך כדי המבצע הצבאי.

שומר החומות יאיר לפיד בנימין נתניהו המנדט להרכבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד