י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מאמץ בתוך הליכוד

הקרב על הנשיאות: הרצוג מגייס את המתנחלים

לאחר שהצליח לגייס עשרות חתימות מחברי הכנסת, בוז'י הרצוג פועל למען בחירתו לנשיא והבוקר נפגש עם ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן - והשנים דיברו על על הנושא | ל'בחדרי' נודע כי מטרתו של הרצוג בפגישה, היא לגייס את דגן להפעלת כוח על ח"כים ב'ליכוד'

הקרב על הנשיאות: הרצוג מגייס את המתנחלים
יצחק הרצוג צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעוד כשבוע וחצי יצעדו 120 חברי הכנסת אל עבר הקלפי ויכריעו מי יהיה נשיא המדינה הבא של ישראל. הבוקר (שישי) המועמד יצחק בוז'י הרצוג המשיך במאמציו לשכנע את הח"כים.

לצורך כך, הרצוג נועד עם יוסי דגן, ראש המועצה אזורית שומרון וחבר מרכז 'ליכוד', והשנים שוחחו על נושא הנשיאות ונושאים בוערים נוספים. ל'בחדרי חרדים' נודע כי מטרתו של הרצוג בפגישה הייתה לגייס את דגן למאמציו.

הרצוג ויוסי דגן

על פי גורם המעורה בפרטי השיחה בין השניים, הרצוג מבין שכדי להגיע לחברי הכנסת והשרים הוא צריך להפעיל כוח על חברי ומנהיגות של מרכז 'הליכוד', ולשם כך נפגש עם דגן כדי לגייסו במאמץ, שכן האחרון כאמור בעל שליטה במרכז מפלגת השלטון.

בנוסף, הרצוג חושש כי מרים פרץ, המעומדת המתחרה, תזכה ליותר קולות, שכן היא מזוהה עם הימין ואף עובדת חזק בתוך 'הליכוד'.

בתוך כך בתחילת השבוע בנט, סער ונתניהו הודיעו כי הם נותנים חופש ההצבעה לחברי מפלגותיהם בבחירות שיתקיימו ביום רביעי בשבוע הבא, ובכך לא מקדמים אף מועמד.

כזכור, שלשום הגישו יצחק הרצוג ומרים פרץ את מועמדתם לבחירות לנשיאות המדינה. הרצוג הציג תמיכה גורפת מרוב סיעות הבית כש-27 חברי כנסת חתמו על מועמדותו, ופרץ הציגה 11 חתימות בלבד של חברי גוש הימין - חרדים ונציגים מכחול לבן.

נשיאות בוז'י הרצוג מרים פרץ יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד