י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המצווה טאנץ בטיש בליל שבת

החתונה שנדחתה נקבעה ליום שישי אחר הצהריים

לאחר שהחתונה אצל משפחות ויסלובסקי - וייס נדחתה בגלל מגפת הקורונה, היא נערכה ביום שישי ושבת בחצר מרכז חסידי ויז'ניץ בבני ברק. 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על החתונה שהתחילה בשישי אחר הצהריים ותסתיים במוצאי שבת במצווה טאנץ משפחתי 

החתונה שנדחתה נקבעה ליום שישי אחר הצהריים
מעמד החופה בערב שבת צילום: יהושע פרוכטר

חתונה לא שגרתית נערכה ביום שישי סמוך לכניסת השבת בחצר חסידות ויז'ניץ בבני ברק, שמחת החתונה לבנו של הרב אברהם ויסלובסקי יו"ר מפעל הצדקה חיים בחסד של החסידות, עם בתו של הרב חיים יודל וייס מחסידי ויז'ניץ באנטוורפן. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי החתונה שנדחתה מספר פעמים בגלל מגפת הקורונה נקבעה ליום שישי ושבת בעקבות כך שיש בחסידות עשרות חתונות עד טיסתו של הרבי לטובת חתונת נכדו שתתקיים בעוד כשבוע וחצי בארה"ב. 

ביום שישי בשעה 16:00 התפללו כל הקהל תפילת מנחה, לאחר מכן נערך מעמד קבלת פנים בבית המדרש הגדול בהשתתפות האדמו"ר ולאחמ"כ יצא הקהל לחופה ברחבת בית המדרש. לאחר החופה חזרו החסידים מאשדוד ואלעד לביתם.  

דבר מעניין אירע לפני מעמד קבלת הפנים, עת נתן הרבי לחתן להתפלל מנחה בחדר שלו עם הסנטדר של הרבי והסידור העתיק של בעל ה'צמח צדיק' מויז'ניץ זיע"א, דבר נדיר ביותר בחסידות. 

בשעת הטיש בשבת בלילה, שרו שירי שמחה לכבוד החתונה, לאחר הטיש בשעה שלוש לפנות בוקר התקיים מעמד ה'מצווה טאנץ' ללא הבחורים, כשהגראמער קידם ראשון את הרבי שרקד עם החתן, ולאחר מכן את החתן והכלה.

הרבי כיבד בטיש את היתומים הטריים בני הדודים של החתן, בני הרב מאיר ויסלובסקי ז"ל מנאמני האדמו"ר מפרמישלאן שישירו מלחניו. 

במוצאי שבת עם סיום ההבדלה יתחילו הריקודים לכבודם של החתן והכלה וכן מעמד המצווה טאנץ לבני המשפחה. 

 

מרכז חסידי ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד