ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חוששים למזוודה מקטאר

מנהיג חמאס יצא מהמסתור: "אם הם גברים שיעצרו את הכסף"

מקורות פלסטיניים מפיצים תמונות של יחיא סינוואר שנראה לראשונה בגלוי מאז הפסקת האש, לאחר שלאורך המבצע התחבא מתחת לאדמה | בכיר בחמאס מאיים: "אני לא מציע לישראל לעצור את המענק החודשי מקטאר"

מנהיג חמאס יצא מהמסתור: "אם הם גברים שיעצרו את הכסף"
יחיא סינוואר צילום: דוברות חמאס

לראשונה מאז תחילת הלחימה, מנהיג חמאס יחיא סינוואר תועד בפעם הראשונה מאז תחילת  המבצע ברחובות עזה וזאת בפעם הראשונה בגלוי מאז הפסקת האש. סינוואר הגיח מהמסתור כדי לבקר בבית משפחת באסם עיסא, מח"ט עזה בחמאס שחוסל. בתיעוד הוא נראה מחבק בחום את בנו של המח"ט שחוסל.

‏עומרי חיים מדווח בכאן 11, כי יחיא סנוואר יצא מהמסתור והתקבל באהבה בחוץ וניסה להעביר את התחושה - "ניצחנו". אבל במקביל למאמצים לצייר תמונת ניצחון תושבי הרצועה מנסים לקום מההריסות ואומרים הערב: "אף אחד לא מסייע לנו, גם לא חמאס".

בתוך כך, בכיר בחמאס אמר ל'כאן חדשות", כי אם ישראל תחסל את יחיא סינוואר או מוחמד דף, ייפתח סבב חדש מעזה. עוד אמר, כי "השיקום של עזה יהיה גם יהיה", לטענתו בלחץ בינלאומי "ולא יהיו שום התניות מצד ישראל".

לגבי הכסף מקטאר אמר המקור: "אני לא מציע לישראל לעצור את המענק החודשי מקטאר 30 מיליון דולר בחודש, אם הם גברים אצלכם, שיעצרו ויראו מה קורה", איים.

בנוסף פורסם כי חמאס דרשו מהמשלחת המצרית ערבויות שישראל לא תחסל בכירים בארגון לאחר סיום המבצע, עוד דווח, כי חמאס העביר מסר למתווכים: "לא נשב בחיבוק ידיים מעזה במקרה של חידוש המתיחות בירושלים ופינוי שייח ג'ראח".

 

יחיא סינוואר חמאס קטאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד