י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שווה להקדיש ל'סיימון' ערב

מסעדת סיימון בפתח-תקווה תרענן לכם את החך עם מבחר ספיישלים בשריים • על הדרך תיהנו מעיצוב מושקע באווירה חמה וטבעית • על התפריט המושקע הופקד השף רונן דברת בלוך • קבלו דוגמיות מערב של טעימות

צילום: simonrest.co.il
צילום: simonrest.co.il

אם חשבנו לפגוש מסעדה הממוקמת בלב ליבה של פתח-תקווה, הופתענו. העיר אותה הכרנו מהעבר כבר אינה דומה למה שהייתה, ותנופת בנייה שינתה את היקפיה בתכלית. במרכזו של כל אזור מגורים כזה הוקם גם מרכז מסחרי, ואל אחד מהם נחתנו בדרך לחיפוש אחר רחוב שחם.

הכול סביב חדש, נוצץ. רק אזור החניה, הממוקם במרחק לא גדול, עדיין זרוע ברגבי עפר. אבל חניה בשפע, וגם חינם, יש בינתיים.

"ניפגש בסיימון", אמרו לנו, ובקשו שנבוא להתרשם. אז באנו.

התקשינו להסתיר את התפעלותנו. עיצוב המסעדה בוצע על-ידי 'יואב דריאל אדריכלות ועיצוב', שהחליטו ללכת על קווים ישראלים אותנטיים, תוך עטיפת אזורי הישיבה בעיצוב חם וכפרי. להירגע עם בן הזוג, אפשר גם עם כל המשפחה, זהו הרעיון העומד בבסיס הרעיון.

על מלאכת הגורמה מנצח השף רונן דברת בלוך. מה שטעמנו, חובה לומר, היה הטוב ביותר.
נודה כי התקשינו להשתלט על השפע שהוצע לנו כטעימות, אך הצלחנו לרשום בפנקסנו הצעות לתפריט, ומחירים לדוגמה.

קרפצ'יו פילה בקר פתח את ארוחתנו. מדובר בפרוסות דקות של פילה בקר, מוברשות בתחמיץ בלסמי, מלח גס ופלפל גרוס, ומחירו, כך נאמר לנו, 32 שקלים. אפשר לבחור ברביולי ברווז, רביולי הממולא בתבשיל שוקי ברווז ורוטב ציר בקר ופטריות פרצ'יני. המחיר: 29 שקלים, ואפשר לקחת סקלופיני בקר, המורכב מפרוסות פילה בקר צרובות על הגריל ברוטב רימונים וחומץ שרי, בעלות של 34 שקלים.

גם בתחום הסלטים הוצע שפע. סלט פרשוטו המורכב מאטריות שעועית, שמן שומשום וסויה עם פרשוטו בקר (37 שקלים), סלט בוקצוי ונתחי בקר, לבבות ארטישוק ברוטב ויניגרט שום ודבש (39 שקלים), ועוד מיני מעדנים ויצירות מפוארות, שכל כולן ירקות ומיני רטבים, סלט פיצוחים ונתחי עוף, סלט לבבות תירס ועוד. כחובבת סלטים מושבעת התלהבתי מאוד מהבר בוניה האפויה, שהוגשה עם עגבניה צרובה, סלט פטרוזיליה ובצל סגול, ומטעמו הנפלא של חציל הבלאדי השלם והשרוף על הגריל, שהוגש עם טחינה ירוקה ורוטב וינגרט עגבניות מיובשות.

אל המנה העיקרית הגענו שבעים. שוק ברווז בבישול איטי בליווי מרמלד בצל וכרוב סגול (72 שקלים), תבשיל בשר ראש בבישול איטי מוגש עם תבשיל חיטה וראגו פטריות (56 שקלים), דג לבקר שלם אפוי בתנור, במעטפת בצק מלח מתובל בארומה של אניס ושומר (84 שקלים), קבב בקר בתבשיל של חומוס ומנגולד ירוק (46 שקלים), פילה סלומון, פרגיות, לשון בקר, גלילת חזה עוף, אנטריקוט מיושן, ועוד ארוכה הרשימה.

לחם הבית? – עשה רושם טוב, אבל מי בכלל יכול היה להשתלט גם עליו...

ועוד לא אמרנו מילה וחצי מילה על המתוקים המיוחדים, כל אחד מהם מעוטר ומעוצב כפרויקט גמר לתואר בעיצוב. יש גם תפריט ילדים, אבל אני אישית הייתי ממליצה להגיע בלי. לא בטוח שילדים יבינו ויעריכו את הרמה הגבוהה המוצעת כאן.

מילה לסיכום? בהחלט שווה להקדיש לסיימון ערב, אחרי שתגיעו פעם אחת מן הסתם לא תוותרו גם על הפעם השנייה.

---
שחם 36, פ"ת 03-7448888 פתוח: ימים א-ה 12:00-24:00, מוצ"ש כשר למהדרין
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד