ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

כתבה שאולי תשכחו, מזכרות שתמיד תזכרו

מנהל השיווק של 'הומינר', יוסי פילמר: "לכבוד חגי תשרי ולרגל עשרים שנות פעילות של החברה, השקנו קולקציה של עשרים מוצרים חדשים ומושקעים" • על הקמפיין הייחודי של 'הומינר מזכרות'

צילום: עוזי פורת
צילום: עוזי פורת



איך התכוננתם לקראת הימים הנוראים, אוהבים לשאול ה'משגיחים' בישיבות. אילו היו שואלים את אנשי 'הומינר מזכרות', היו מקבלים תשובה מפורטת, כולל המחשה ויזואלית מדהימה.

מוצרי הדגל של מותג המזכרות 'הומינר' נמצאים בכל בית יהודי, ורק כדי לא להתרברב, נוסיף את המילה "כמעט".

'הומינר מזכרות' משיקה בימים אלו סדרת מזכרות ייחודיות לכבוד השנה החדשה, מעוצבות ביד אמן המתאימות במיוחד עבור מתנות ותשורות לתורמים וידידים.

בניגוד לחברות סטנדרטיות בשוק, 'הומינר' מתפארת בעובדה כי אין לה צורך בפרסום מוצריה בראש חוצות. לאחרונה, נחשפו קוראי העיתונות למודעות קטנות, המבשרות על קולקציה חדשה ב'הומינר'.

הקמפיין, קטן בהיקפו, הצליח לעורר את השוק ולהריץ לסניפים הפרושים ברחבי הארץ אלפי מתעניינים.

נותרנו מבולבלים.

האם 'הומינר' צריכה פרסום או לא?

פנינו למנהל השיווק של החברה, יוסי פילמר, לקבלת תשובות.

"תראה, לא כל כך צריך להציג את 'הומינר'", אומר פילמר. "כמעט אין בית יהודי שלא תמצא מוצר אחד שלנו, אם זה ברכון או זמירון, ואו מוצר יהודי אחר ממגוון המוצרים שלנו. ברוך ה' המזכרות שלנו עושות לנו את הפרסומת הכי טובה. לאחרונה החלטנו לחשוף בפני לקוחותינו את סל המוצרים החדש. לכבוד חגי תשרי ולרגל עשרים שנות פעילות של החברה, השקנו קולקציה של עשרים מוצרים חדשים ומושקעים".

פילמר מספר על קמפיין שונה ובלתי שגרתי. "הקמפיין היה קטן בהיקפו, אך שונה ומקורי. התגובות היו נלהבות והחנויות התמלאו אנשים. אנחנו מדברים בשפה אחרת, לא באים למכור מוצרים, אלא לעדכן על קולקציה חדשה שיוצאת לכבוד חגי תשרי ולרגל עשרים שנות יצירה אומנותית".

את מזכרות 'הומינר' ניתן למצוא בחנויות מתנות היודאיקה והספרים המובחרות בארץ ובעולם, או במרכז ההזמנות: רח' בן פתחיה 5 בני ברק, 03-6196820.



התמונות באדיבות מגזין 'דירה נאה' • סטיילינג: אלישבע גליקסברג - צילום: עוזי פורת - הפקה: עפרה שמעוני
























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד