י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ניסיון דריסה?

החסיד משחזר: "חשבתי שאני הולך למות ואמרתי כבר שמע ישראל"

חסיד, תושב לוס אנג'לס, נרדף על ידי שני כלי רכב שהניפו דגלי פלסטין וצעקו לעברו 'אללה אכבר' | לאחר שנס על נפשו וניצל מהסיטואציה המצמררת, סיפר: "חשבתי שהם הולכים להרוג אותי, כבר אמרתי שמע ישראל" 

החסיד משחזר: "חשבתי שאני הולך למות ואמרתי כבר שמע ישראל"
חסיד. אילוסטרציה צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

רגעים מצמררים עברו על חסיד, תושב לוס אנג'לס, שנרדף על ידי שתי מכוניות שיושביהן הניפו דגלי פלסטין ליד ביתו בשבוע שעבר, תוך שהם צועקים קריאות "אללה אכבר" בניסיון לכאורה לדרוס אותו.

האיש, שביקש להישאר אנונימי, סיפר לרשת 'פוקס ניוז' כי הוא צעד מביתו לבית הכנסת ביום שני בערב במהלך חג השבועות והבחין במכונית דוהרת לעברו.

"עברתי את המסלול הזה מיליון פעם ומעולם לא פחדתי", שחזר. "חיכיתי לרמזור שהוא ישתנה לירוק, ופתאום ראיתי מכוניות מגיעות ואני רואה בזווית העין שהם מניפים את דגל פלסטין. שמעתי אותם קוראים 'אללה אכבר' אז התחלתי לרוץ כי פחדתי על חיי".

מצילומי מצלמות אבטחה שתועדו מבית כנסת סמוך, עולה, כי האיש רץ לחניון ב'בנק אוף אמריקה'. שם הוא נרדף על ידי שתי מכוניות עם כמה דגלי פלסטין.

"רצתי הכי מהר שיכולתי" הוא אמר. "הם תפסו תאוצה ואני באמת חשבתי שהם ידרסו אותי, שהכל ייגמר".

האיש סיפר שכבר התכונן לגרוע מכל והחל לקרוא את תפילת "שמע ישראל", והערוץ מתאר לצופיו כי זהו פסוק שנאמר בדרך כלל על ידי יהודים כשהם הם מוצאים עצמם על סף מוות. האיש שכאמור בחר להישאר בעילום שמו, סיפר לרשת 'פוקס ניוז'. "הייתי מאובן. פשוט המשכתי לחשוב 'אני אב לשישה ילדים ואני רוצה לחזור אליהם הביתה הלילה' המוח שלי דהר".

האיש הצליח לברוח מן הרכבים כשנכנס לבית הכנסת וצעק לאנשים שיעזרו לו לאבטח את הכניסות. "חשבתי לעצמי, באמריקה תמיד ישנו חופש דת, לעולם לא תראה יהודים בקהילה שלי תוקפים פרו פלסטינים בשכונת מגורים כמו שראיתם כאן. ובכל זאת, אני לא מרגיש בטוח להסתובב כאן". סיכם בזעזוע.

משטרת לוס אנג'לס פתחה בחקירת האירוע. ומטעמה נמסר כי בשלב זה היא לא יכולה למסור פרטים, אך הודיעה כי היא מחפשת את הנהגים באמצעות כל הכלים העומדים לרשותם.

לוס אנג'לס חרדים לוס אנג'לס דגל פלסטין שמע ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד