י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התוקף נעצר והתברר כסדרתי

צפו: החסיד הופתע מאחור והוכה קשות לאור יום

לאחר שביצע שורת פשעי שנאה ברחבי בורו פארק, נעצר ביום שישי עלי אלאחרי בן ה-29 על ידי היחידה לטיפול בפשעי שנאה של משטרת ניו יורק. באחד המקרים הוא הכה אברך חסיד לאור יום | הודות לתיעוד מאותו אירוע נלכד האיש ויוחסו לו פשעי שנאה נוספים שביצע

צפו: החסיד הופתע מאחור והוכה קשות לאור יום
חרדי מותקף בבורו פארק צילום: השומרים ב"פ

ביום רביעי האחרון הותקף גבר חסידי בעת שעמד ליד רכבו בשכונת בורו פארק שבניו יורק, ארה"ב. עובר אורח אנטישמי היכה אותו קשות ונמלט מהמקום. ארגון השומרים פרסם את התיעוד וביקש מכל מי שיש לו מידע שיכול להביא למעצר האנטישמי, שיפנה למשטרה או לארגון השומרים, ואכן האיש נעצר.

בבוקר יום רביעי האחרון גבר חסידי הותקף קשות בפאתי בורו פארק שסובלת לאחרונה משורה של אלימות, על פי החשד כל המקרים בוצעו על ידי אותו חשוד. בסרטון שפורסם לאחרונה בטוויטר על ידי ארגון השומרים של בורו פארק, נראה כי האירוע התרחש בסביבות השעה 9:00 בבוקר ברחוב 36 ליד פורט המילטון פארקווי.

בתיעוד נראה הקורבן החסידי עומד ליד מיניוואן מסוג שברולט בצבע שחור, כאשר בעודו עסוק בטלפון הנייד שלו, מגיח חשוד מזוקן מתקרב אליו מאחור, ומכה אותו שוב ושוב בראשו, ולאחר מכן עוזב את המקום. החשוד לבש קפוצ'ון אפור ומכנסיים קצרים כהים בזמן התקיפה.

מוטי בראונר מארגון השומרים של בורו פארק סיפר כי האירוע התרחש כשבע שעות לאחר אירוע נוסף באותו בלוק, שבו אלמוני הצית אש בערמת אשפה הסמוכה לבניין ישיבה.

כוחות הכיבוי הגיעו למקום במהירות והצליחו למנוע אסון כבד. בראונר טוען כי המשטרה מאמינה כי האש הוצתה על ידי אותו חשוד וכי צילומי מצלמות אבטחה באזור מקשרים אותו למספר תקיפות נוספות שהתרחשו באזור.

לאחר שתמונתו הופצה בתפוצה רחבה, נעצר ביום שישי עלי אלאחרי בן ה-29, על ידי היחידה לטיפול בפשעי שנאה של משטרת ניו יורק ובחקירתו התברר כי הוא עומד מאחורי שורת מעשי ונדליזם נוספים. מסתבר כי האיש הצית את ערמת האשפה מחוץ לישיבה, היכה את החסיד בסמוך לרכבו, וגם השחית חפצי נצרות מכנסייה סמוכה.

הוא הואשם בהליך מזורז בעבירות אלימות, גניבות, והחזקת חומרים אסורים.

פשע שנאה בורו פארק תקיפה אלימה אנטישמיות בארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד