י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"אעביר את שמך לשב"כ"

ראש העיר איים על חברת המועצה הערבייה

בצל הרגיעה בפרעות בעירו, ראש עיריית לוד יאיר רביבו איים על חברת המועצה פידא שחאדה, לאחר שהאחרונה פרסמה פוסט נגד העירייה: "אם לא תפסיקי אני אעביר את שמך לשב"כ" | לאחר מכן פידא תקפה: "עליונות יהודית, איומים, השתקה והסתה"

ראש העיר איים על חברת המועצה הערבייה
יאיר רביבו צילום: Yossi Zeliger/FLASH90

סערה ברשתות החברתיות: פידא שחאדה, חברת מועצת עיריית לוד, פרסמה אתמול (שבת) כי ראש העירייה יאיר רביבו איים עליה בהודעת ווטסאפ.

שחאדה התלוננה בפוסט בפייסבוק על העירייה, לאחר שעובדי העיר הסירו מסביב לביתה ברזנט, שתלתה בעקבות זריקת אבנים לעבר ביתה: "עיריית לוד החליטה שלא תספק שירותים לקהילה הערבית בלוד", כתבה.

היא המשיכה: "היום החליטה העירייה להרוס ברזנט ששמנו על הבית, לאחר שתקפו את ביתנו שלוש פעמים באבנים. מטרת הכיסוי ששמנו הייתה להגן על עצמנו, והמטרה של העירייה הייתה ענישה".

בתגובה, על פי טענתה, ראש העיר רביבו שלח לה הודעה בוואטסאפ, בה ביקש ממנה להפסיק לעורר מהומות: "פידא תפסיקי להסית. נמאס כבר. אנחנו מנסים להרגיע ואת מדליקה אש".

"את לא משאירה לי ברירה - אם לא תפסיקי אני אעביר את שמך לטיפול שב"כ", איים רביבו והמשיך, "שב"כ זה לא משטרה, ברגע שאת מסומנת שם כל החיים שלך תחת מעקב שלהם. לכן אני מציע לך - תפסיקי את ההסתה, תפסיקי את השיח האלים. זה יכול להיות מסוכן".

לאחר מכן, כאמור, פידא פרסמה את האיום של רביבו, ואף הוסיפה: "בואו נראה אם חברת מועצה בכל עיר אחרת הייתה מקבלת הודעה כמו זו. עליונות יהודית, איומים, השתקה והסתה. זה רק קצה הקרחון של יאיר רביבו".

מעיריית לוד נמסר בתגובה: "פידא שחאדה, כחברת מועצת עיר, השתלטה על שטח ציבורי וגידרה אותו ללא היתר. לאחר שקיבלה התראה מהעירייה, היא מנסה לעורר שיח שלילי. יובהר כי שחאדה הסיתה רבות בשבועיים האחרונים כדי ללבות את השיח הלאומני, תוך הזדהותה כ'פלסטינית גאה'".

"תלונות הועברו למשטרה, הואיל והגורמים האמונים על טיפול בהסתה לאומנית הם המשטרה ושב"כ. בימים האחרונים האווירה בעיר נרגעה וראש העיר יאיר רביבו ורוב המנהיגות המקומית פועלים לקדם שיח סובלני ומכבד בין התושבים", הוסיפו.

יאיר רביבו לוד שב"כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד