ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
דין שדרות כדין תל אביב

חבר הקבינט: "על כל פגיעה בדרום - סיכולים של ראשי חמאס"

לאחר הפסקת האש עם חמאס, שר האוצר ישראל כץ, החבר בקבינט המדיני-ביטחוני, טוען כי אם חמאס ימשיך לירות אל עבר הדרום, ישראל תבצע חיסולים לראשיו: "אנחנו נמנע ירי על שדרות וכל מקום אחר" | בנוסף התייחס לסוגיית העברת הכסף הקטארי: "צריך לדון"

חבר הקבינט: "על כל פגיעה בדרום -  סיכולים של ראשי חמאס"
תיעוד הרקטות ששוגרו לעבר ישראל צילום: מתוך הסרטון

מעל ל-48 שעות שהפסקת האש עם חמאס נכנסה לתוקפה, והבוקר (ראשון) שר האוצר ישראל כץ מצהיר כי אם חמאס ימשיך לירות אל עבר יישובי העוטף והדרום, ישראל תבצע חיסולים לראשי הארגון.

"על כל פגיעה בדרום יהיו סיכולים ממוקדים בראשי חמאס", אמר השר כץ בראיון לכאן רשת ב' והמשיך, "'שלא יאיימו עלינו בירי על תל אביב. אנחנו נמנע ירי על שדרות וכל מקום אחר".

הוא המשיך וטען כי הדברים אושרו בקבינט: "כל מה שניתן לבצע מהאוויר צה"ל ביצע בצורה מופתית. יש את עניין את המיגון שאנחנו נשלים אותו גם באשקלון, אשדוד, נתיבות ויישובים סמוכים".

עכשיו נצטרך לעמוד במדיניות שדין שדרות כדין תל אביב וירושלים. אם ישוגר טיל בגלל מכת ברק בלילה, סינוואר וחבריו ישלמו בראשם", הוסיף.

לאחר מכן התייחס לסוגיית העברת הכסף והסיוע לחמאס: "צריך לדון, בשילוב עם ארצות הברית וגורמים אחרים, ולראות איך ישראל לא מסייעת לחמאס לעבור את המשברים. צריך לעבות את זה בפתרון כולל, ושום דבר לא יקרה בלי החזרת השבויים והנעדרים".

כזכור למרות ההודעה על הפסקת האש, חמאס המשיך לירות אל עבר הדרום עד דקות לפני כניסתה של הפסקת האש לתוקף, וישראל כלל לא הגיבה.

ישראל כץ שומר החומות עזה חמאס צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד