י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המצלמה תיעדה

עם פאה וכובע: הנוכל 'ניגש לסייע' ועקץ קשישים • צפו

במסגרת פרשת עוקץ נרחבת שנחקרה בחודשים האחרונים, הוגש כתב אישום נגד תושב מרכז הארץ שנהג לעקוץ קשישים שהגיעו למשוך כסף מכספומט ולגנוב מהם עשרות אלפי שקלים במזומן | לפי הערכת המשטרה הסכום הכולל שהצליח החשוד לגנוב בשורה של מקרים - מגיע ל-200,000 ש"ח

עם פאה וכובע: הנוכל 'ניגש לסייע' ועקץ קשישים • צפו
החשוד בשעת מעשה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה סיימה בימים האחרונים חקירת פרשייה, במהלכה נעקצו עשרות קשישים באמצעות גניבת כסף מזומן בעת שביקשו להוציא כסף בכספומט. בימים האחרונים הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד החשוד בן 56 תושב המרכז.

מדובר בחקירה המתנהלת מזה מספר חודשים בתחנת המשטרה בפתח תקווה שעסקה כאמור בעוקץ והונאת קשישים וקשישות בכספומטים במספר ערים באזור מרכז הארץ. מחומר החקירה עלה כי מדובר באותו חשוד, אשר בעשרות מקרים ניגש "לסייע" לקשישים שהגיעו לכספומט על מנת למשוך כסף - ואז היה מסיח את דעתם וגונב מהם סכום כסף מזומן.

לפי החשד, הנוכל הציע לקשישים את את עזרתו, משך עבורם סכום כסף ונמלט. במקרים אחרים, לאחר שהיה משיג את הקוד הסודי, היה גונב את כרטיס האשראי ומושך כסף מאוחר יותר. כך לאחר זמן מה היו מגלים הקשישים כי מחשבון הבנק שלהם נמשכו סכומי כסף רבים.

מעדויות שמסרו הקורבנות למשטרה עלה כי החשוד הסווה עצמו באמצעות כובע ולעיתים דווח כי נראה היה שחבש פאה. בצורה זו עקץ החשוד עשרות קורבנות בסכומים של אלפי ש"ח כל אחד, כאשר סך כל הכסף שגנב מסתכם על  החשד בסכום של למעלה מ-200 אלף ש"ח.

חוקרי תחנת פתח תקווה הצליחו להתחקות אחר החשוד ובימים האחרונים עצרו אותו בדירה ברמת גן, שם גם נתפסה הפאה ששימשה אותו וכן סכום של כסף מזומן בסך של עשרות אלפי ש"ח. כאמור לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

 

עוקץ קשישים כספומט חקירה כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד