י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שלטים לאורך איילון

מחאה ציבורית נגד הפסקת האש: "העם דורש ניצחון"

מחאה ציבורית נגד הפסקת האש- שלטי חוצות ענקיים נתלו לאורך איילון: "עם ישראל דורש ניצחון! פירוק החמאס מנשקו, שבירת רוחו של החמאס והשבת הנעדרים ללא תנאים- כך נראה ניצחון אמיתי!"

מחאה ציבורית נגד הפסקת האש: "העם דורש ניצחון"
המחאה נגד הפסקת האש צילום: פורום המזרח התיכון

למרות ההצלחות הלא מבוטלות של צה"ל במהלך 11 ימי מבצע 'שומר החומות', בתוך ישראל ישנם קולות רבים שמביעים זעם על הפסקת הלחימה מבלי להביא הישג משמעותי בדמות תמונת ניצחון, עם דגש על הפלת החמאס והשבת הבנים הביתה.

הפרויקט לניצחון ישראל מטעם פורום המזרח התיכון - ישראל, השיק במהלך סוף השבוע קמפיין ציבורי נרחב היוצא נגד הפסקת האש כפי שהושגה ביום שישי האחרון, אשר הביאה לגל ביקורת בקרב הציבור הישראלי שביקש להביא להישגים משמעותיים יותר מול חמאס: "לציבור בישראל נמאס מעוד ועוד סבבים, הייתה כאן הזדמנות פז להשיג הכרעה מול החמאס ולהביא לשקט אמיתי לכלל תושבי ישראל".

גרג רומן, מנכ"ל פורום המזרח התיכון אומר כי "אין ספק שצה"ל הגיע להישגים משמעותיים במבצע שומר החומות, אך יחד עם זאת תחושת ההחמצה שמלווה את הציבור הישראלי לאחר הסבב הנוכחי היא דבר שאיש מאיתנו לא זוכר בסבבים הקודמים".

הוא ציין כי "אנחנו חייבים לפעול ולשנות את המדיניות הישראלית ובמקום שנפעל להכלה- נפעל להכרעה. אנו קוראים לממשלת ישראל להבין שבצד השני לא יושב צד שמחפש שקט ושלום, אלא קורא להשמדתנו ופועל לעשות זאת הלכה למעשה, רק פירוקו מנשק וחיסול שאיפותיו ורצונותיו בצורה ברורה והחלטית יביאו לשקט ושלום אמיתיים".

המזרח התיכון הפסקת אש חמאס שומר החומות נתיבי איילון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד