י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נהג מוסלמי הציל אותם

נערים יהודים הותקפו ונאלצו להגיד: "תשוחרר פלסטין"

לקראת מוצאי שבת בברוקלין הותקפו שני נערים יהודים בפלטבוש, הנערים טוענים שקבוצת גברים יצאה מרכב ותקפה אותם באגרופים כשהם מכריחים אותם להגיד "תשוחרר פלסטין"

נערים יהודים הותקפו ונאלצו להגיד: "תשוחרר פלסטין"
ארגון השומרים והמשטרה בסריקת מקום האירוע צילום: באדיבות המצלם

בסביבות השעה 19:30 שעון מקומי לקראת מוצאי שבת בניו יורק, שני בני נוער יהודים הותקפו באושן פארקוויי - שדרה ה-18. הקורבנות טוענים שקבוצת גברים יצאה מטויוטה קאמרי ותקפה אותם. הנערים סיפרו כי הם נאלצו לומר "תשוחרר פלסטין" והוכו שוב ושוב באגרופים. לטענתם, עוד כמה גברים הקיפו אותם עם אלות בייסבול.

הנערים מספרים כי נהג מונית מחברת 'אובר' מוסלמי הציל את חייהם כשעבר במקום וראה מה קורה. הוא הסיע אותם למקום בו הם שהו בשבת, כך דווח האתר Yeshiva world news.

בנוסף מספר חרדים הותקפו פיזית עם איומים לרצח בשבת האחרונה בבורו פארק, התוקפים קיללו ואיימו לרצוח יהודים, שלושה אנטישמים תקפו וקיללו וירקו על מספר חרדים, אחד מהם נמלט לבית הכנסת אגודת ישראל, אחד האנטישמים ניסה להיכנס לבית הכנסת אך ללא הצלחה.

חבר המועצה שמחה אייכנשטיין כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מוקדם יותר היום הותקפו יהודים אורתודוכסים מול בית הכנסת הזה בשדרה 16 ​​על ידי קבוצת גברים שצעקו "פלסטין חופשית - להרוג את כל היהודים", אנו שומעים על מספר אירועים דומים שהתרחשו במהלך השבת, חייבים להביא את העבריינים לדין".

תקיפות יהודים בעולם בשבועיים האחרונים הפכו לשגרה, במקומות רבים בעולם עם ריכוז יהודי, יהודים מותקפים לעיתים קרובות בצורה קשה, במקרה נוסף יהודי הותקף בגלל שלבש שרשרת מגן דוד, התוקף צעק לו "אתה ציוני"

אייק טוביאס, בן 29, הותקף על ידי מוסלמי ביום חמישי האחרון, אייק היה באזור בו היו הפגנות נגד ישראל, לפתע ניגש אליו גבר מוסלמי ואמר לו "מה זה סביב הצוואר שלך, האם זה גורם לך להיות ציוני?, אתה ציוני", מיד אחר כך נתן המוסלמי אגרוף לפניו של היהודי.

"לא ציפיתי לזה בזמן שהלכתי ברחוב," אמר טוביאס ל"ניו יורק פוסט" מביתו בברוקלין. "זה קרה לפני שהספקתי להגיב. הוא היכה אותי ללא סיבה". המשטרה חוקרת את האירוע כפשע שנאה. טוביאס אמר ל'פוסט' שהוא נחוש להמשיך ללבוש את השרשרת, שקיבל כמתנה מסבו.

בתוך כך המוסלמי שתקף בסוף השבוע יהודי חובש כיפה, אמר, "הייתי עושה את זה שוב".

כזכור גבר מוסלמי מברוקלין שהואשם בהכאת יהודי בפשע שנאה במרכז העיר הכריז מתא המעצר כי "יעשה זאת שוב", כך אמרו התובעים בבית המשפט ביום שבת.

וואסם וואדע, בן 23, נעצר ביום חמישי בניו יורק לאחר שהיכה באותו יום את ג'וזף בורגן (29) בקביים, ואחר כך הכה אותו באגרופים, בעטו בו וריסס עליו גז פלפל. "אם הייתי יכול לעשות את זה שוב, הייתי עושה את זה שוב" כך אמר הנאשם לאחד הסוהרים שלו, כך לפי התובע בבית המשפט הפלילי של מנהטן, הוא אמר, "אין לי בעיה לעשות את זה שוב".

הוא הואשם בתקיפה, בפשע שנאה, חבר בכנופיית תוקפים, איומים, הטרדה בנסיבות מחמירות כפשע שנאה והחזקת נשק, כך נמסר מהמשטרה. הוא כינה את היהודי שתקף, "יהודי מלוכלך" ואמר לו: "ישראל, חמאס הולך להרוג את כולכם".

תקיפה ברוקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד