י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"גם לאחר הפסקת האש"

בנו של מייסד חמאס: "ישראל צריכה להרוג את מנהיגי הטרור"

בנו של מייסד חמאס, חסן יוסף, אומר כי ישראל צריכה לחסל את מנהיגי ארגון הטרור גם לאחר הפסקת האש שהגיעה ביום שישי האחרון. "זה ילמד אותם לקח, חמאס שונא את ישראל יותר מכפי שהם אוהבים את ילדיהם".

בנו של מייסד חמאס: "ישראל צריכה להרוג את מנהיגי הטרור"
פעילות צבעית, אילוסטרציה צילום: pixabay

בנו של מייסד חמאס אמר לאתר ה'ניו יורק פוסט' כי "התנקשות בהנהגת חמאס לא תשמיד את חמאס, אבל זה ילמד אותם לקח והם ישאו באחריות".

בנו של מייסד חמאס שחצה את הקווים, אמר כי "בפעם הבאה, לפני שיערבו אזרחים משני הצדדים במרחץ דמים, אתה צריך לחשוב 1,000 פעם, זו ההצעה האישית שלי".

מוסאב יוסף אמר כי צמרת מנהיגי חמאס כמו אביו ככל הנראה תדלקו את האלימות האחרונה מתוך בונקרים מחתרתיים מאובטחים, תוך שהם "משתמשים במותם של בני עמם כדי להשיג נקודות תעמולה זרות". הוא אמר כי "מאות ילדים שילמו את המחיר, אנשים מהסוג הזה אינם יכולים לברוח ממה שעשו, הם לא צריכים להרגיש בטוחים במשך יום אחד" אמר. "חמאס שונא את ישראל יותר מכפי שהם אוהבים את ילדיהם".

מוסאב אבו יוסף בן 43, אמר כי הוא עוקב מקרוב אחר ההתפתחויות האזוריות, וייחס את סבב האלימות האחרון לשוליים ההולכים וגדלים של חמאס בשנים האחרונות. סכסוך על נדל"ן בשכונת שייח ג'ראח במזרח ירושלים - הטריגר לכאורה לתסיסה הנוכחית - היה רק ​​עילה, לדבריו.

"חמאס התאכזב מאוד מהסכמי אברהם שהתעלמו מהם לחלוטין", כך אמר על הסכמי השלום שישראל חתמה עם כמה מדינות במזרח התיכון בשנה שעברה, מרוקו, סודן, בחריין, איחוד האמירויות, "זו המציאות החדשה שעשה הנשיא דונלד טראמפ באזור, זו מציאות חדשה וחמאס אינו מוכן לקבל אותה".

כזכור במהלך החודשים האחרונים של טראמפ בתפקיד. הסכמי השלום הביאו את ישראל לנרמל באופן רשמי את היחסים בין בחריין, איחוד האמירויות הערביות, סודן ומרוקו. החלטתו של טראמפ להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים ולהכיר בריבונות ישראל על רמת הגולן עוררה אצל חמאס תגובה חלשה, שלא ממש הורגשה.

"המזרח התיכון הבין היטב את שפת טראמפ, זו הייתה שפת האש, הוא לא גילה הרבה סובלנות", אמר מוסאב יוסף, "ולכן חמאס לא הגיב".

בנו של מנהיג חמאס נולד בעיר רמאללה, ומוסאב חי יחד עם אביו כמנהיג תנועת הטרור הפלסטינית, אך בשנת 1997 החל לשתף פעולה בסתר עם השב"כ. במשך 10 שנים הוא היה אחד מנכסי המודיעין היקרים ביותר של השב"כ. שם הקוד שלו היה "הנסיך הירוק", ספר עליו יצא בשנת 2010, וסרט תיעודי עליו פורסם בשנת 2014.

בהמשך הוא ביקש מקלט מדיני בארצות הברית, והתאזרח בשנת 2018. כיום הוא חי בשקט בקליפורניה, כך מדווח ה'ניו יורק פוסט'. אח אחר, סוהייב ערק גם הוא מחמאס בשנת 2019 ואמר לתקשורת הישראלית שהוא מאס בשחיתות וכינה את הקבוצה, "ארגון טרור גזעני המסוכן לעם הפלסטיני".

מוסאב אמר בעבר כי "השתיקה של רוב תושבי עזה אינה בגלל שהם תומכים בחמאס, אלא בגלל שהם מפחדים מהחמאס", אמר. "האנשים חיים בפחד, חמאס שולט עליהם בחרב, אם אתה מתנגד לחמאס הם יורים בך או יתלו אותך מיד".

מוסאב יוסף אמר כי לא היה לו שום קשר עם משפחתו מאז 2009, אין לו שום כוונה לעשות אי פעם מסע הביתה, שכן המוות בטוח יחכה לו, הוא אמר כי אביו כבר הודיע בעבר כי הוא תומך בחיסולו.

טרור הפסקת אש תגובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד