י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
חופשה מהאגדות, על חשבון הברון!

כך תצאו לחופשה חלומית בלי להוציא שקל

חופשה משפחתית קורצת לכם? מעוניינים לנפוש באמת, בלי לשלם אגורה? הבשורה הזו מיועדת אליכם! הגרלת הביניים של בית חם מפתיעה מחדש...

כך תצאו לחופשה חלומית בלי להוציא שקל
חופשה חלומית. אילוסטרציה צילום: unsplash

תענו לעצמכם בכנות: כמה פעמים חלמתם על נופש משפחתי בהרכב מלא, עם כל הפינוקים והאקסטרות, אבל הייתם בטוחים שהחלום הזה רחוק ממכם? האם גם אתם אוהבים לצאת לגיבוש משפחתי במתחם יוקרתי, אבל המחיר מרתיע אתכם ומשאיר אתכם בבית? כדאי שתדעו שהחלום נמצא במרחק נגיעה ממכם ועשוי להתגשם בקרוב ממש!

לחצו כאן כדי להשתתף בהגרלת הזריזות ואולי תזכו גם בדופלקס חלומי<<<

איך זה קורה? ודאי שאלתם את עצמכם, ושפשפתם עיניים בתימהון. ובכן, הנה הבשורה המפתיעה מבית עמותת 'בית חם':

אין זה סוד ש'בית חם', המעצמה שמובילה בתחום בריאות הנפש, יצאה עם הגרלת ענק על דופלקס חלומי בטבריה, המשתרע על 140 מ''ר, 2 קומות ומרפסת רחבת ידיים לנופיה המרהיבים של הכנרת התכולה.

בימים אלה מפיקה העמותה את הגרלת הזריזות הקסומה, שמבטיחה לכל המצטרפים עד ליום שלישי י"ד בסיון, צ'אנס לזכות בסופ''ש מדהים חינם. הנופש המשפחתי יתקיים במשך שלושה ימים מלאים באחד מבתי הנופש היוקרתיים 'אצולת אירופה'- בספסופה, שערי צפת, עמק האלה או לוזית.

לחצו כאן כדי להשתתף בהגרלת הזריזות ואולי תזכו גם בדופלקס חלומי<<<

הנופש כולל את כל הפינוקים שרק העליתם על דעתכם: הסעה נוחה הלוך ושוב, אוכל מוכן לכל השבת, אטרקציה חווייתית לכל המשפחה, וארוחת בשרים עם מנגליסט ב'ליל שישי'. תסכימו איתנו שזה נשמע חלומי...

איך מצטרפים? פשוט מאד! מחייגים ונוטלים חלק בפעילות העמותה לטובת נפגעי הטראומה והחרדה בארץ, ונהנים מכל העולמות: גם הגרלת ביניים אטרקטיבית על סופ''ש מפנק, גם הגרלת ענק על דופלקס יוקרתי וגם בברכת גדולי הדור שעומדים מאחורי המיזם החשוב.

רגע לפני שתארזו מזוודות, תנצלו את ההזדמנות הבלעדית ותגשימו חלומות מתוקים...

לחצו כאן כדי להשתתף בהגרלת הזריזות ואולי תזכו גם בדופלקס חלומי<<<

בית חם חופשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד