ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"גאים להיות תלמידיו"

אחרי שזרק אבנים: בוגרי בית הספר תומכים ברב

לאחר שפורסם תיעוד בו הוא נראה מיידה אבנים על עבר ערבים בפרעות שהתרחשו בלוד, הרב שמנהל בית הספר התורני-מדעי 'כפר בתיה' ברעננה קיבל מכתב חיזוק מבוגרי הישיבה: "גאים להיות תלמידיו, אשרינו שזכינו" | בנוסף קראו לבטל את התלונה שהוגשה נגדו: "קוראים לתמוך ברב"

אחרי שזרק אבנים: בוגרי בית הספר תומכים ברב
המנהל שתועד זורק אבנים צילום: צילום מסך

פחות משבוע לאחר שפורסם סרטון שבו הוא נראה זורק אבנים אל עבר ערבים בלוד, היום (ראשון) הרב שמנהל בית הספר התורני-מדעי 'כפר בתיה', שברעננה, זכה לתמיכה מצד בוגריו ותלמידיו.

"אנו, מאות של תלמידים, דורות שלמים, שחונכו על ידו", פתחו התלמידים והמשיכו, "הן כשהיה מחנכנו והן כשהיה מנהל ביה"ס שלנו. במשך שנים. ערכים של אהבת הארץ, עזרה לזולת, סיוע לחלש ודוגמה אישית של מנהיגות אלו הן רק מעט מן הערכים עליהם חונכנו על ידו ואותם ספגנו במשך שנים ממנו".

הם המשיכו: "יותר משהיה מורה או דמות מקצועית, הוא היה מורה לחיים, מחנך לדוגמה אישית, יש שיאמרו אפילו אבא. הרב הוא דוגמא ומופת - השאיר את ילדיו ואשתו בבית ונסע ללוד תוך סיכון אישי של חייו והלך להגן בגופו על יהודים שנזקקו להגנה מצילת חיים".

"זו דוגמה אישית למסירות, אכפתיות ועשיה למען האחר. של אדם שמחנך ואומר- וגם עושה. דוגמה אישית", טענו הבוגרים במכתבם.

"גאים להיות תלמידיו, אשרינו שזכינו. ומאחלים לעצמנו לחיות בדרך שחונכנו בה ע"י הרב, ובעז"ה בדרך זו נחנך את ילדינו. כי אכפת לנו", כתבו וקראו, "לרשויות, למשרד החינוך ולעומד בראשו - השר יואב גלנט, לתמוך ברב וכמובן לבטל את התלונה ולפעול לעזרתו".

"תושבי רעננה והסביבה יפסידו רבות אם לא יזכו לשלוח את ילדיהם ולהתחנך אצל הרב בביה"ס המדעי תורני בכפר בתיה. הרב חייב להמשיך לנהל את בית הספר", סיכמו.

כזכור, בשבוע שעבר פורסם ב'כאן חדשות' כי הרב, אשר מנהל את בית הספר כפר בתיה ברעננה, צולם כחלק מסרט תיעודי 'דוקתיים', על אדם אחר, זורק אבנים על ערבים בלוד, כחלק מהתפרעויות בשבוע האחרון בעיר.

לאחר מכן משרד החינוך הגיש תביעה במשטרה: "המשרד מצפה ומנחה את כל עובדי ההוראה לפעול לפי חוק", מנגד הרב הודה להורים כי פעל ללא שיקול דעת.

ערביי ישראל לוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד