י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר שעורר סערה

"מעומק ליבי": הכתב הצבאי התנצל בפני ראש העיר

לאחר שהצטער בשידור על כך שטיל שפגע בעיר ערבית לא הביא להרג רב, הכתב הצבאי של 'ערוץ 20' התנצל בפני ראש העיר שפרעם: "האמירה לא הייתה מכוונת, בוודאי לא דעתי ולא מחשבתי" | האחרון סלח לו: "אנחנו במדינה הזאת חיים ביחד"

"מעומק ליבי": הכתב הצבאי התנצל בפני ראש העיר
קובי פינקלר צילום: צילום מסך

כשבוע אחרי שאמר בשידור כי חבל שטיל ששוגר מלבנון לא הביא להרג רב בעיר ערבית, היום (ראשון) הכתב הצבאי של 'ערוץ 20' קובי פינקל התנצל בפני ראש העיר שפרעם עורסאן יאסין.

"אמרתי כבר מזמן שאני מתנצל", אמר פינקלר בראיון ל'רדיו צפון' והדגיש כי "האמירה לא הייתה מכוונת, בוודאי לא דעתי ולא מחשבתי. התנצלתי מעומק ליבי בכל המסגרות שאני יכול לעשות".

יאסין, ראש העיר, סלח לו: "אנחנו צריכים לסלוח אחד לשני. אנחנו במדינה הזאת חיים ביחד. הוא טעה, הוא אומר שהוא טעה, בשבילי זה בסדר גמור שהוא מודה שהוא טעה".

"אנחנו רוצים לחיות, הוא במקום שלו אני במקום שלי. כולנו רוצים לחיות ולגדל את הילדים. טוב לי כאן, לא רע לי. אני סולח לו. הוא טעה", הוסיף.

כאמור, פינקל אמר לאחר שדיווח על כך שרקטות שוגרו מלבנון, כי חבל שאחת מהרטקות, שנפלה בעיר שפרעם, לא הביאה להרג רב: "לצערנו זה לא הביא להמוני הרוגים שם".

למרות שהתנצל, הנהלת ערוץ 20 פרסמה הודעה כי היא מסיימת את הקשר עם הפרשן הצבאי של הערוץ: "הנהלת הערוץ רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר", נאמר בהודעה.

ערוץ 20 שפרעם שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד