ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מחוץ לשגרירות

לאחר המחאות הפרו-פלסטיניות: אלפי תומכי ישראל הפגינו בלונדון

בעקבות ההפגנות הפרו-פלסטיניות בלונדון, אלפי תומכי ישראל הגיעו לתמוך בישראל מחוץ לשגרירות הישראלית בעיר | השגרירה חוטובלי הגיעה להודות לקהל הרב

לאחר המחאות הפרו-פלסטיניות: אלפי תומכי ישראל הפגינו בלונדון
הפגנת תמיכה בישראל סמוך לשגרירות בלונדון צילום: אהרן סטאר

בשבועיים האחרונים התקיימו הפגנות רבות בעולם נגד ישראל בשל המבצע בעזה, אך היום אלפים הגיעו לתמוך בישראל מחוץ לשגרירות ישראל, ציפי חוטובלי השגרירה, הגיעה להודות לקהל הגדול.

אלפי אנשים השתתפו בהפגנת תמיכה פרו-ישראלית ביום ראשון בלונדון בריטניה, המפגינים עודדו את ישראל על הלחימה מול ארגון הטרור של חמאס ברצועת עזה.

ההפגנה התקיימה לאחר כשבועיים של ימי לחימה שבמהלכם הפלסטינים מעזה ירו מעל 4,000 רקטות לעבר ישראל.

כזכור כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", לפני שבוע מנהיג מפלגת העבודה לשעבר ג'רמי קורבין, הרואה בחמאס את "חבריו", הגיע לתמוך ונאם בעצרת נגד ישראל שהתקיימה בלונדון בעקבות מבצע 'שומר החומות'.

דגל ישראל נקרע בצעדה פרו-פלסטינית שנערכה באותה שבת, ורק גשם כבד מנע משריפת הדגל קרוב לשגרירות ישראל בקנסינגטון, מערב לונדון.

במקום נשמעו צעירים, לבושים בחולצות עם תמונות של סדאם חוסיין קוראים קריאות נגד יהודים ו"צבא מוחמד חוזר". מארגני ההפגנה טענו כי מעל ל-100,000 השתתפו נגד מה שהם מכנים "האלימות האכזרית נגד העם הפלסטינית".

קבוצה אנטי ישראלית חילקה כרזות עם הכיתוב "ישראל היא מדינת טרור". המשטרה התייצבה בכוח גדול כדי לעצור את המפגינים להתקרב לבניין שגרירות ישראל.

חוסאם זומלו, שגריר פלסטין בבריטניה, אמר לקהל המשולהב: "הפעם זה שונה. הפעם לא יתעלמו יותר, אנחנו מאוחדים, מספיק עם בדיכוי".

צעדות סולידריות עם הפלסטינים דומות נערכו ברחבי העולם, כולל סידני, בריסל, פריז, לבנון, ירדן ובנגלדש.

ציפי חוטובלי לונדון תמיכה בישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד