כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אוגר החפצים

הכירו את ה"אלטעזאכן" של 2021

בחיי היומיום אנו נותרים נוטים לצבור הרבה יותר חפצים ממה שאנחנו באמת צריכים; כיום יש עדיין שירות כזה שנקרא אלטעזאכן אבל הוא עבר שדרוג משמעותי!

הכירו את ה"אלטעזאכן" של 2021
אלטעזאכן צילום: freepik

זוכרים לפני 20 או 30 שנה את צעקות ה ''אלטעזאכן, אלטעזאכן!'' האלו ברחוב שהייתם שומעים מרחוק וידעתם שכעת יגיע אדם שיאסוף חפצים משומשים מכשיר חשמל ופסולת?... כן, מדובר באיש הזה שהיה עובר עם משאית או לפעמים אפילו עם סוס ועגלה: לוקח חפצים שאתם לא רוצים ונותן לכם עליהם כמה שקלים? כיום יש עדיין שירות כזה שנקרא אלטעזאכן אבל הוא עבר שדרוג משמעותי!

בחיי היומיום אנו נותרים נוטים לצבור הרבה יותר חפצים ממה שאנחנו באמת צריכים; לעיתים אנחנו מקבלים חפצים מבני משפחה או מחברים ולעיתים אנחנו פשוט צוברים וצוברים חפצים עד שכמעט אין לנו מקום לנשום.

לעיתים יש פסולת בחצר או ליד הבית - מה שדורש פינוי ובמקרים כאלה חשוב לבחור בשירות אלטעזאכן אשר יגיע לקחת את החפצים, יסייע לפנות אותם מהדירה או מהבית שלכם וגם יאסוף ויפנה פסולת מהחצר.

גם במקרים של קבלת ירושה או פינוי מחסן כלשהו אפשר להיעזר בשירותים של אלטיזכן וכדאי לבחור שירות מהיר ומקצועי.

אז מה יעשה עבורכם איש המקצוע הזה?

אלטעזאכן יגיע אל המקום בו אתם גרים לאחר שיחת טלפון מהירה ויפנה את החפצים שאתם רוצים לפנות.

שירות ללא תשלום

אם אתם מחפשים פינוי דירות, פסולת וחפצים ללא תשלום תוכלו לבחור שירות אלטעזאכן. המומחים יפנו את החפצים לאתרי פסולת מורשים של עריית תל אביב ויעשו זאת ללא תשלום.

פינוי דירה

איש המקצוע יכול לסייע לכם אלטיזכן במקרים של מכשירי חשמל גדולים וכבדים שצריך לפנות, ויעזור לכם לפנות דירה מחפצים ופסולת. בחרו את המקצוענים בלבד ותוכלו לפנות פסולת ולהתמודד עם כל בלגן שהצטבר במרחב, בצורה הרבה יותר מהירה וטובה.

 

 

חפצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד